راهنمای خرید میز و ست اداری

در این مقاله به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت:

راهنمای خرید میز و ست اداری

راهنمای خرید میز و ست اداری؛ و یا حتی خرید ست اداری می‌تواند برای برخی از افراد سخت و پیچیده به نظر برسد در صورتی که با داشتن یک راهنمای کامل برای شما یک موضوع بسیار ساده می‌شود در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید میز و ست اداری را در اختیار شما قرار دهیم لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

عواملی که در انتخاب مبلمان اداری باید به آن توجه کنید

بسته به موقعیت شما، عوامل مختلفی وجود دارد که باید هنگام انتخاب مبلمان اداری در نظر داشته باشید. در این فهرست از عوامل بالقوه را می‌توان تنها به هفت معیار حیاتی تقسیم بندی کرد:

1.زیبایی شناسی

ظاهر محل کار شما می‌تواند نقش مهمی در موفقیت شرکت شما داشته باشد. مطالعات نشان داده اند که یک دفتر کار از نظر زیبایی می‌تواند به جذب و حفظ استعدادهای برتر کمک کند.

فرهنگ تیم و محل کار شما هنگام تلاش برای استخدام و حفظ آن ضروری است، سرمایه گذاری در فضایی که افراد شما یک سوم زندگی روزانه خود را در آن سپری می‌کنند سیگنال مهمی است که شما برای آنها، زمان و سلامت آنها ارزش قائل هستید.

2.ارگونومی

علم طراحی یک محل کار با در نظر گرفتن توانایی‌ها و نیازهای کارکنان شما که به عنوان ارگونومی نیز شناخته می‌شود، باید در هر ست اداری که خریداری می‌کنید، لحاظ شود.

از زیرپایی گرفته تا بازوها یا صندلی‌های قابل تنظیم مانیتور که به درستی از کمر کارمندان شما حمایت می‌کنند، ارگونومی می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بهره وری، سلامتی و شادی اعضای تیم شما داشته باشد. انتخاب مبلمان اداری با در نظر گرفتن ارگونومی برای هر محل کار کارآمد ضروری است.

عواملی که در انتخاب مبلمان اداری باید به آن توجه کنید

3.قابلیت تنظیم و انعطاف پذیری

کارمندان در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند، به همین دلیل است که مبلمان اداری که انتخاب می‌کنید باید انعطاف‌پذیری لازم برای رفع نیازهای فردی آنها را داشته باشد. بسیاری از میزها قابل تنظیم ارتفاع هستند تا اطمینان حاصل شود که کارمندان می‌توانند با حفظ وضعیت بدنی مناسب کارآمد باشند.

به همین ترتیب، صندلی‌های اداری که انتخاب می‌کنید باید دارای ویژگی‌هایی مانند: بازو، سر و پشتی قابل تنظیم باشند. سرمایه گذاری روی مبلمانی که می‌تواند با مشخصات کارمندان شما تنظیم شود، می‌تواند به راحتی همه افراد در دفتر و تمرکز روی کارشان کمک کند.

4.ضمانتنامه

مبلمان اداری یک سرمایه گذاری قابل توجه است و شما می‌خواهید مطمئن باشید که قطعاتی را که انتخاب می‌کنید تضمین می‌کند. این تضمین می‌کند که اگر مشکلی را در مبلمان اداری خود تجربه کردید، می‌توانید به سرعت و با هزینه ای مناسب با آن برخورد کنید.

5.تاثیر بر سلامتی کارکنان

مبلمان اداری مناسب می‌تواند زندگی کارمندان شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. چندین مطالعه نشان داده اند که انتخاب مبلمان اداری راحت و ارگونومیک می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر شادی کارکنان و همچنین بهره وری آنها داشته باشد.

6.چند کارکردی

برای به حداکثر رساندن بودجه خود مبلمان را با چندین کارکرد در ذهن خریداری کنید. به عنوان مثال، مبلمان سالن یا انباری را می‌توان برای فضاهای مشارکتی یا ملاقات نیز استفاده کرد.

بسیاری از میزها اساساً برای عملکرد به عنوان ایستگاه‌های کاری تک کارمند طراحی شده اند، اما می‌توانند به راحتی به محل‌های مشترک تبدیل شوند. به طور مشابه، میزها را می‌توان طوری طراحی کرد که در صورت نیاز در دفتر حرکت کنند، و آنها را برای ارائه‌های داخلی، برنامه‌های آموزشی، جلسات استراتژی در اتاق هیئت مدیره و موارد دیگر عالی می‌کند.

7.شهرت برند

هنگام انتخاب مبلمان اداری، کار با برندی که به عنوان یک رهبر شهرت دارد، ضروری است. دلیل آن ساده است: انتخاب بهترین‌ها کمک می کند تا بهترین‌ها را از همه کارمندان خود به ارمغان بیاورید.

همیشه محصولاتی را از برندهای مبلمان اداری انتخاب کنید که همگی به دلیل استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت شناخته شده هستند و متعهد به ارائه بهترین مبلمان به روشی مسئولانه از نظر محیط زیست هستند.

فرآیند خرید مبلمان

فرآیند خرید مبلمان

فرآیند خرید مبلمان اداری را می‌توان در سه مرحله کلیدی خلاصه کرد: انتخاب محصول، تناسب با محیط

بیایید هر یک از این مراحل را تجزیه کنیم تا بررسی کنیم که برای ادامه فرآیند چه کارهایی باید انجام شود و همچنین تخمین می‌زنیم که چه مدت باید انتظار داشته باشید برای انجام هر مرحله کار کنید.

حتما مطالعه کنید:  نحوه فروش مبلمان منزل

1.انتخاب محصول

اولین قدم در هنگام خرید مبلمان اداری این است که مبلمان خود را انتخاب کنید. برای یک سفارش ساده، این مرحله می‌تواند تنها یک یا دو روز طول بکشد. برای یک پروژه بزرگ یا اگر جلسات متعددی در محل مورد نیاز است تا درک روشنی از نیازهای شما و تعیین راه حل‌های مناسب داشته باشید، این مرحله ممکن است چند هفته طول بکشد. به عنوان مشتری، میزان تأثیرگذاری بالایی بر مدت زمان این مرحله دارید.

2. تناسب با محیط

در این مرحله محصولات و پلان مورد نظر شما به فروشنده متناسب با محیط ارائه دهید تا فروشنده بتواند نیاز سنجی کند که اطمینان حاصل شود که تمام قطعات لازم در سفارش شما گنجانده شده است، همه چیز با محدودیت‌های پلان شما مطابقت دارد و یک طرح اولیه برای نصب ارائه می‌شود.

یک تیم ماهر  می‌تواند مجموعه ای از اصلاحات را در یک تا دو روز کاری انجام دهد. عامل اصلی تعیین کننده طول این مرحله این است که چند مجموعه تغییر یا تغییر درخواست می‌کنید.

هزینه های مبلمان اداری

قیمت همیشه با ارزش دریافتی برابری نمی‌کند. برای اطمینان از خرید مبلمان با کیفیت، بدون پرداخت هزینه اضافی، باید بدانید که برای خرید مبلمان بعدی خود چقدر بودجه در نظر بگیرید.

میزان استفاده از مبلمان

در نهایت چیزی که تعیین می‌کند چقدر باید برای یک صندلی اداری هزینه کنید این است که چقدر برای استفاده از صندلی برنامه ریزی می‌کنید. آیا به دنبال صندلی هستید که بتوانید سال‌ها از آن استفاده کنید؟ آیا قصد دارید هر روز از صندلی استفاده کنید؟ آیا بیشتر روز کاری روی صندلی خواهید نشست؟

پس چرا برخی از صندلی‌ها گرانتر از بقیه هستند؟ در اینجا سه عاملی وجود دارد که می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت نهایی صندلی تأثیر بگذارد:

1. دوام قیمت دارد

اگر یک صندلی با قیمت بالایی به فروش می‌رسد، باید انتظار داشته باشید که گارانتی قابل توجهی داشته باشد و عمر قابل استفاده حداقل پنج تا ده سال داشته باشد.

2. امکانات بیشتر به معنای پول بیشتر است

این روزها ده‌ها ویژگی ارگونومیک و سفارشی‌سازی در دسترس هستند، که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود به اضافه کردن امکانات بپردازید

3. انتخاب پایان می‌تواند به طور قابل توجهی بر هزینه نهایی تأثیر بگذارد

لیست قیمت تقریباً همیشه برای پرداخت با درجه استاندارد است و نه برای پرداخت‌های برتر. به عنوان مثال، اگر پایه یک صندلی کار را از پلاستیک به آلومینیوم صیقلی و پارچه را از روکش به چرم ارتقا دهید، هزینه صندلی می‌تواند دو برابر شود.

هزینه های مبلمان اداری

نحوه خرید میز اداری

میز معمولی این روزها یک کیس L شکل با ابعاد 6×6 است. در حالی که دامنه نسبتاً گسترده است، در نهایت، نمی‌توان آن را تا زمانی که دو انتخاب نکنید، محدود کرد:

چه مقدار فضای ذخیره‌سازی را می‌خواهم در میز کارم بگنجانم؟
چه نوع پرداختی می‌خواهم و آیا سطح کار لمینت یا روکش می‌خواهم؟

ذخیره سازی فضا

مقدار ظرفیت ذخیره سازی گنجانده شده در یک میز یا ایستگاه کاری عامل مهمی در هزینه کلی آن است. وقتی تصمیم می‌گیرید چقدر فضای ذخیره‌سازی می‌خواهید میزتان داشته باشد، از فرصت استفاده کنید و به مقدار واقعی مورد نیاز خود فکر کنید.

نوع روکش

امروزه دو نوع روکش معمولی برای میز کار وجود دارد، لمینت و روکش. انتخاب شما می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت نهایی شما داشته باشد. روکش از نظر ظاهر و گزینه‌های انتخابی بی بدیل است اما به عنوان یک گزینه ممتاز قیمت بسیار بالایی دارد. لمینت گزینه ای کم هزینه و نگهداری کمتر است اما تاثیر زیبایی شناختی کاملاً مشابه سطح کاری روکش ندارد.

گارانتی مبلمان اداری

ضمانت‌های مبلمان اداری در مقایسه با ضمانت‌های سایر محصولات ممکن است مبهم باشد. به هر حال، اکثر ضمانت‌ها تضمین می‌کنند که محصول برای مدت زمان مشخصی به کار خود ادامه می‌دهد، اما یک جدول قبل از اینکه عملکرد جدول را متوقف کند، ممکن است کمی مورد سوء استفاده قرار گیرد. چقدر خسارت باعث ساییدگی و پارگی منظم می‌شود و چقدر ادعای گارانتی را توجیه می کند؟

آیا آسیب آفتاب به پارچه شما واجد شرایط ادعای گارانتی است؟ اگر صندلی کاملاً جدید شما همان طور که وعده داده بودید به نظر برسد، اما راحت نباشد چه؟

به این واقعیت اضافه کنید که بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان علاوه بر ضمانت‌نامه‌های استاندارد خود، ضمانت‌نامه‌های تمدید شده بیشتری را نیز می‌فروشند و شما دستوری برای سردرگمی خواهید داشت.

چه ضمانت‌هایی برای مبلمان اداری وجود دارد؟

دو نوع ضمانت عمده در بازار مبلمان اداری وجود دارد.

1. گارانتی کامل

گارانتی کامل نادر است. این یک تضمین عملکرد نامحدود محصول است که به طور موثر برای همیشه دوام می آورد. هرکسی می‌تواند محصولی را با ضمانت کامل برای تعمیر یا تعویض ارسال کند و سازنده تضمین می‌کند که خدمات را انجام می‌دهد.

2. گارانتی محدود

این ضمانت‌ها مشمول محدودیت‌های تعیین‌شده توسط سازنده هستند. رایج‌ترین شکل محدودیت در مدت زمان گارانتی است به عنوان مثال، “ضمانت محدود ده ساله”. اما تولید کنندگان نیز می‌توانند تنظیم کنند.

مشکلات رایج در گارانتی مبلمان اداری

یک سازنده واحد ممکن است برای هر یک از محصولات خود گارانتی متفاوتی ارائه دهد. این به این معنی است که حتی اگر مبلمان شما در درجه اول مارک یکسانی داشته باشد، صندلی‌ها، کالاهای جعبه، ایستگاه‌های کاری و مبلمان سالن شما ممکن است همگی دارای ضمانت‌های خاص خود باشند.

حتما مطالعه کنید:  نحوه فروش مبلمان

هر سازنده ای تضمین می‌کند که مبلمان آن عاری از ایراد و آسیب وارد می‌شود. جزئیات فراتر از این می‌تواند تغییر کند. به عنوان مثال، اگر مبلمان روکش شده خریداری می‌کنید، باید بررسی کنید که گارانتی دوخت را پوشش می‌دهد.
اگر قصد خرید یک خط مشی گارانتی تمدید شده را دارید، اینها سوالاتی هستند که باید در نظر بگیرید:

  • آیا حمل و نقل و تدارکات شامل ادعای گارانتی تمدید شده می‌شود؟
  • آیا گارانتی تمدید شده مسائل مربوط به عملکرد را پوشش می‌دهد؟
  • آیا سیاست گارانتی تمدید شده شرایط گارانتی صریح را که قبلاً توسط سازنده تضمین شده است را پوشش می‌دهد؟

یک ارائه دهنده معتبر مبلمان همیشه گارانتی جامع و بدون هزینه اضافی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، فروشندگان آن با صبر و حوصله شرایط و ضوابط گارانتی را بدون تکیه بر زبان گیج کننده توضیح می‌دهند. به عنوان یک قانون کلی: هرچه گارانتی بهتر باشد، مبلمان باید بهتر باشد.

در یک ارائه دهنده مبلمان اداری به دنبال چه چیزی باشید

انتخاب محل خرید می‌تواند به اندازه تصمیم گیری برای خرید مهم باشد. هنگام خرید مبلمان اداری، شما می‌خواهید با سازمانی شریک شوید که نیازهای شما را درک می‌کند و برای اطمینان از دستیابی به اهدافتان از آن فراتر می‌رود.

 در انتخاب فروشنده مبلمان اداری باید به چند نکته توجه کنید:

1. خدمات مشتری قابل اندازه گیری

همه ادعا می‌کنند که خدمات عالی ارائه می‌دهند، اما تعداد بسیار کمی می‌توانند آن را ثابت کنند. به جای اینکه فقط حرف یک ارائه دهنده را قبول کنید، بررسی کنید که آیا آنها گواهینامه‌های صنعت یا بازخورد مشتری برای حمایت از ادعاهای خود دارند یا خیر. ما معتقدیم اندازه گیری خدمات مشتری مهم است.

2. پشتیبانی و خدمات 

مهم‌ترین بخش هر خرید مبلمان چیزی است که پس از فروش انجام می‌شود. صرف نظر از اینکه چقدر مبلمان خریداری می‌کنید، ارائه دهنده مبلمان اداری شما باید همیشه در کنار شما باشد، حتی پس از پرداخت هزینه، تحویل، مونتاژ و نصب مبلمان شما.

برخی از ارائه دهندگان مبلمان خدمات و نصب محصولات خود را برون سپاری می‌کنند. متأسفانه، این بدان معناست که ارائه‌دهنده شما کنترل چندانی بر روی اتفاقات پس از فروش اولیه ندارد، که منجر به مشکلاتی برای شما می‌شود. اگر مبلمان شما خراب شود، ممکن است هیچ راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد.

اگر شما از آن دسته مشتریانی هستید که خواهان رویکردی عملی و به موقع به درخواست های تعمیر و نگهداری هستید، باید تامین کننده ای را انتخاب کنید که یک تیم خدمات در منطقه شما داشته باشد.

فروشنده مبلمان شما باید یک تماس اختصاصی با پشتیبانی مشتری به شما ارائه دهد. این نه تنها یک نقطه تماس برای هر گونه سؤالی که در مراحل سفارش، زمان‌بندی و نصب پروژه ایجاد می‌شود، فراهم می‌کند، بلکه در دراز مدت، آنها می‌توانند هرگونه ادعای گارانتی یا مراقبت از خدمات را تسهیل کنند.

هنگام انتخاب ارائه دهنده مبلمان اداری مناسب، پشتیبانی وخدمات پس از فروش، نکته مهمی است که باید مشخص شود، حتی اگر آنها لزوماً پایین‌ترین قیمت‌ها را ارائه ندهند. به یاد داشته باشید، این سرمایه گذاری است که در زمان با ارزش شما صرفه جویی می‌کند و حداقل زمان خرابی را تضمین می‌کند تا بتوانید بر رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

3. قابلیت های طراحی سفارشی

یک ارائه دهنده مبلمان اداری عالی برای گوش دادن به نیازهای خاص شما وقت می‌گذارد و سپس به شما کمک می‌کند تا یک برنامه سفارشی برای برآورده کردن این نیازها ایجاد کنید.

یک ارائه دهنده مبلمان خوب به شما مشاوره کامل می‌دهد و سپس راه حل سفارشی مناسب شما را ارائه می‌دهد. شریک مناسب می‌داند که رابطه شما به محض پرداخت به پایان نمی‌رسد. در واقع، آنها متوجه می‌شوند که تصمیم خرید تنها شروع است.

آنها تیمی را برای پشتیبانی از شما در طول کل فرآیند از جمله خدمات اختصاصی مشتری، خدمات نصب، و همچنین پشتیبانی مداوم پس از اتمام نصب ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که بهترین تجربه ممکن را در دفتر طراحی مجدد خود ادامه می‌دهید.

4. ارائه خدمات کامل

سازمان‌هایی که برای تجربه مشتری ارزش قائل هستند می‌دانند که رابطه شما به محض امضای سفارش خرید پایان نمی‌یابد. بستن فروش فقط شروع رابطه است.

هر فروشنده بزرگ مبلمان اداری به جای اتکا به تیمی از پیمانکاران برون سپاری، تیم خود را از تکنسین‌های نصب آموزش دیده توسط سازنده خواهد داشت. یک تیم داخلی به ارائه‌دهنده شما اجازه می‌دهد تا زمان‌بندی نصب را با دقت بیشتری کنترل کند، جلسات مدیریت پروژه را برگزار کند و اطمینان حاصل کند که هر گونه نقص به سرعت برطرف می‌شود.

5. در ابتدا درباره بودجه بحث می‌کند

مهم نیست که محصولات یا خدمات یک ارائه دهنده چقدر عالی هستند اگر قیمت آنها خارج از بودجه شما باشد. یک ارائه دهنده مبلمان عالی این را درک می‌کند و مایل است در مورد قیمت و بودجه از قبل بحث کند. دریافت مظنه باید به صورت رسمی برای نهایی کردن قیمت دقیق پیکربندی شما باشد. قیمت هرگز نباید غافلگیر کننده باشد.

نحوه خرید میز اداری

چه نوع میز کار باید بخرم؟

گزینه‌ها می توانند بسیار زیاد باشند. این انواع میزهای متداول را با هم مقایسه و مقایسه کنید تا انتخاب ایده آلی برای شما و سبک کاری شما تعیین شود.

حتما مطالعه کنید:  نکات مهم در هنگام خرید مبل

میزهای اجرایی: معمولاً در دفاتر بزرگ با فضای خالی استفاده می‌شوند. این میزهای بزرگ تقریبا همیشه دارای طراحی دو پایه هستند و به کشوهای فایل و جعبه برای کارهای اداری و لوازم مجهز هستند. میزهای اجرایی معمولاً یک سطح کار واحد را ارائه می‌دهند. این میزهای باکیفیت اغلب در مرکز دفتر قرار می‌گیرند، اما میزهای مدیریتی L شکل و میزهای اجرایی U شکل برای کسانی که به فضای بیشتری نیاز دارند نیز وجود دارد.

میزهای کامپیوتری: نسخه‌های کوچک‌شده ایستگاه‌های کاری اجرایی هستند که معمولاً شامل فضای سطح کار برای رایانه رومیزی، کشوهای بایگانی و قابلیت‌های مدیریت سیم هستند. میزهای کامپیوتر برای دفاتر خانگی و فضاهایی که برای یک ایستگاه کاری بزرگ به اندازه کافی بزرگ نیستند ایده آل هستند.

میزهای جمع و جور: برای استفاده در فضاهای تنگ مناسب هستند. این ایستگاه‌های کاری کوچک در شکل‌های گوشه، L شکل و پیکربندی مستقیم هستند که تقریباً در هر مکانی جا می‌شوند.

میزهای L شکل دارای 2 قسمت اتصال هستند، یک میز و یک برگشت. قسمت میز معمولاً بزرگتر است، در حالی که قسمت برگشتی باریک‌تر است و به عنوان فضای اضافی برای سطح کار استفاده می‌شود.

میزهای L شکل در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و اندازه‌ها عرضه می‌شوند، که آنها را به انتخابی عالی برای تقریباً هر کسی که در زندگی کاری خود به فضای دسکتاپ بیشتری نیاز دارد تبدیل می‌کند.

فقط احتیاط کنید، بعضی از میزهای L شکل پشتی ناتمام دارند و باید در گوشه ای قرار گیرند، بنابراین اگر قصد استفاده از یکی از این میزها را در وسط اتاق دارید، جزئیات محصول خود را دوباره بررسی کنید.

میزهای U شکل مشابه میزهای L شکل هستند، اما دارای 3 سطح کار هستند: میز اصلی، پل و کریدنزا. میزهای U شکل معمولاً بسیار بزرگ هستند، اما انواع فشرده نیز وجود دارد. یک میز U شکل برای افرادی که به فضای سطح کار بیشتری نیاز دارند تا کار خود را به طور موثر انجام دهند، ایده آل است. میزهای U شکل تقریباً همیشه مملو از فضای ذخیره‌سازی هستند، بنابراین می‌توانید با این نوع مبلمان فضای بایگانی و کاربردی زیادی داشته باشید.

میزهای ایستاده و قابل تنظیم: به کاربر این امکان را می دهد که در طول روز کاری به طور متناوب بین نشستن و ایستادن خود بنشیند. میزهای ایستاده ثابت هستند و باید در ترکیب با یک میز ارتفاع استاندارد یا یک صندلی با ارتفاع قابل تنظیم استفاده شوند. میزهای قابل تنظیم ارتفاع دارای سطح کاری هستند که می توان آن را از طریق مکانیزم برقی یا دستی بالا و پایین کرد.

میزهای لپ تاپ و تحریر: طراحی میز مانندی دارند که از یک سطح کاری جادار و بدون پایه تشکیل شده است. هر انباری که ممکن است در یکی از این میزها وجود داشته باشد به شکل یک کشو مداد و/یا سینی صفحه کلید در مرکز سطح کار خواهد بود. معمولاً توصیه می شود در صورت نیاز به ذخیره سازی اضافی از پایه های متحرک استفاده شود.

میزهای گوشه ای: برای استفاده در گوشه اتاق طراحی شده اند. این نوع میز با میز L شکل متفاوت است زیرا کاربر در گوشه گرد میز می‌نشیند تا در یکی از دو طرف شکل L.

میز چه اندازه ای بخرم؟

اندازه میزی که انتخاب می‌کنید با توجه به اندازه دفتر کار و نوع کاری که انجام می‌دهید تعیین می‌شود. این مراحل را برای تعیین اندازه میز مناسب برای شما و فضای شما انجام دهید. اندازه دفتر خود را اندازه گیری کنید تا تعیین کنید که چقدر میز میز در آن فضا امکان پذیر است.

درها و راه پله‌ها را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که میز وارد دفتر شما می‌شود. اگر در راه رسیدن به اتاق انتخابی خود نیاز به درهای باریک یا راه پله‌های باریک دارید، ممکن است بخواهید یک میز کوچکتر یا میز آماده مونتاژ تهیه کنید تا مطمئن شوید که مناسب است.

میز جدید من باید از چه نوع موادی ساخته شود؟

میزها را می‌توان از مواد زیادی ساخت، اما اینها محبوب‌ترین گزینه‌ها هستند.

لمینت: اگر چه می توان لمینت را طوری ساخت که به نظر واقعی برسد

دانه چوب

در واقع از تخته خرده چوب با یا بدون چاپ دانه چوب ساخته شده است. میزهایی با ساختار لمینت برای دفاتر پر رفت و آمد ایده آل هستند زیرا لمینت به راحتی خراشیده نمی‌شود و به طور کلی نگهداری و تمیز نگه داشتن آن آسان‌تر است. لمینت همچنین مقرون به صرفه است، و آن را به یک انتخاب عالی برای مشاغل با بودجه محدود تبدیل می‌کند.

روکش چوب

روکش چوبی؛ برای کسانی که می‌خواهند ظاهری از چوب واقعی داشته باشند، بدون پرداخت هزینه بالای مبلمان چوبی، مناسب است. میزهای روکش دارای پایه ای شبیه به مبلمان لمینت مانند تخته خرده چوب هستند اما دارای یک لایه نازک از چوب واقعی در بالای آن هستند. تمیز کردن و مراقبت از میزهای روکش نسبت به لمینت دشوارتر است، اما لایه روکش ظاهر بسیار غنی‌تری را ارائه می‌دهد که بسیاری از دفاتر آن را ترجیح می‌دهند.

چوب جامد

همانطور که از نام آن مشخص است، میزهای چوبی جامد از چوب جامد ساخته می‌شوند. این میزهای زیبا دارای بالاترین کیفیت هستند، اما بسیار سنگین هستند و می‌توانند بسیار گران باشند. میزهای چوبی جامد نیز برای جلوگیری از لکه و خراش آب نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

فلز

اگرچه می‌توانید میزهای تمام فلزی را پیدا کنید، اما بیشتر آنها دارای رویه‌ای چوبی یا شیشه‌ای بر روی یک چارچوب فلزی برای ثبات و زیبایی صنعتی هستند. میزهای فلزی معمولاً از فولاد ساخته می‌شوند، اگرچه اندازه آن ممکن است متفاوت باشد و ممکن است روکش کروم یا روکش پودری داشته باشد.

شیشه

در مورد میزهای شیشه ای معمولاً سطح کار از شیشه ضخیم سکوریت برای جلوگیری از خرد شدن ساخته می‌شود. این معمولاً با یک چارچوب فلزی تکمیل می‌شود. شیشه به راحتی تمیز می‌شود، اما به راحتی اثر انگشت را نشان می‌دهد. اگر رویه شیشه ای کامل نمی‌خواهید، گزینه‌های رویه چوبی با منبت شیشه ای وجود دارد.

کلام آخر راهنمای خرید میز و ست اداری

 ما معتقدیم که خرید مبلمان اداری نباید یک تجربه دردناک یا گیج کننده باشد. امیدواریم این مقاله به پاسخگویی به برخی از سوالات شما در مورد این فرآیند کمک کرده باشد. در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید میز و ست اداری را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما به دنبال فروش لوازم اداری خود هستید کافیست بر روی لینک خریدار لوازم شرکتی کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید