راهنمای تنظیم یخچال

راهنمای تنظیم یخچال

ممکن است راهنمای تنظیم یخچال؛ فارغ از اینکه چه نوع برندی باشد برای افرادی که اقدام به خرید انواع یخچال می‌کنند جای سوال باشد. برخی از برندها در هنگام خرید به شما دفترچه راهنمایی را می‌دهند تا در صورتی که نیاز داشتید یخچال خود را مجددا تنظیم کنید به راحتی و با مراجه به دفترچه راهنما اقدام به تنظیم یخچال خود نمایید. در این مقاله قصد داریم به صورت کاملا جامع به بررسی راهنمای تنظیم یخچال بپردازیم، هدف اصلی ما بررسی راهنمای تنظیمات یخچال‌ها با هر نوع برندی است لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

نحوه تنظیمات یخچال ال جی

شاید بتوان گفت که یخچال ال جی بدون در نظر گرفتن مدل خاصی یکی از پر فروش‌ترین و پر طرفدارترین یخچال‌های مورد استقبال افراد است. در برخی از موارد ممکن است تنظیمات کلی یخچال ال جی به طور ناگهانی دچار تغییر شود و شما نیاز داشته باشید که مجددا اقدام به تنظیم یخچال ال جی نمایید. در ادامه به برخی از این تغییرات اشاره می‌کنیم:

در حالت پیش فرض 37 درجه و صفر درجه برای فریزر تنظیم شده است که شما می‌توانید در صورت تمایل آن را کم و یا زیاد کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم روی همین تنظیمات یخچال خود را تنظیم کنید. تنظیمات یخچال شما باید بین 36 تا 46 درجه و تنظیمات فریزر شما بین ۶ تا ۸ درجه باید باشد.

  • دکمه TEMP: اگر می‌خواهید دمای داخلی یخچال مقداری سردتر باشد می‌توانید به سمت گرم و یا سرد بچرخانید
  • دکمه WARM: این دکمه برای کنترل کردن دمای فریزر است
  • VACATION: برای بخش منجمد کردن سریع کاربرد دارد
  • FREEZE: با زدن یک دکمه عملیات انجماد سریع انجام می‌شود
  • WARM: برای پیدا کردن یک مشکل عملیاتی بیشتر کاربرد دارد

شما می‌توانید نحوه تنظیم کردن دکمه‌ها، نکات مهم در هنگام نصب یخچال ال جی، نکات مهم برای نگهداری بهتر مواد غذایی در یخچال، انواع روش‌های صرفه جویی در یخچال ال جی، نحوه تعویض لامپ یخچال و مشکلات رایج یخچال ال جی را در لینک زیر به صورت کامل مطالعه نمایید.

حتما مطالعه کنید:  تنظیمات یخچال ال جی

نحوه تنظیمات یخچال ال جی

نحوه تنظیمات یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ را شاید بتوان به عنوان یکی از پرتنوع‌ترین، کاربردی‌ترین و از نظر خدمات پشتیبانی جزو بهترین یخچال‌ها نام برد. این یخچال نیز تنظیمات دارد که ممکن است دچار تغییر شود و یا شما نیاز داشته باشید که آن را تغییر دهید. در ادامه به برخی از این تنظیمات اشاره می‌کنیم:

  • اگر یخچال سامسونگ خریداری شده دارای یخ ساز باشد، در جلوی دستگاه، بالای یخ ساز نمایش داده می‌شود
  • دکمه فریزر در قسمت پایین سمت چپ کنترل پنل و دکمه یخچال در سمت راست پایین قرار دارد که در صورت لزوم می‌توانید آن را تغییر دهید
  • ممکن است گرافیکی را مشاهده کنید که محدوده دما را از سرد تا سردترین را به شما نمایش می‌دهد
  • در صورت لزوم دکمه فریزر را فشار دهید تا از پیش تعیین شده دمای فریزر خود را تغییر دهید
  • Power Cool: باعث می‌شود تا سریع‌تر یخچال سامسونگ خود را به دمای کارکرد مناسب برسد

شما می‌توانید برای تنظیم یخچال در 5 گام، نحوه راه اندازی یخچال سامسونگ، 11 قدم برای جابجای یخچال سامسونگ را در لینک زیر با جزییات کامل مطالعه نمایید.

حتما مطالعه کنید:  تنظیمات یخچال سامسونگ

نحوه تنظیمات یخچال دوو

نحوه تنظیمات یخچال دوو

یکی دیگر از یخچال‌های با کیفیتی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی پیدا می‌شود یخچال دوو است که شما می‌توانید در صورت تمایل و برآورده شدن تمامی نیازهای خود اقدام به خرید یخچال دوو نمایید. یخچال دوو نیز مانند دیگر یخچال‌ها تنظیمات مخصوص به خود را دارد که شما می‌توانید در صورت تمایل اقدام به بازنگری در تنظیمات یخچال دوو، نمایید. این یخچال علاوه بر تنظیمات اصلی خود یخچال، تنظیمات مبتنی بر فصل را هم در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به معرفی برخی از این تنظیمات می‌پردازیم:

  • دکمه تنظیم دما: دکمه تنظیم دمای یخچال دوو شما معمولاً 5 یا 7 سطح دارد
  • تنظیم سطح سرما یخچال دوو: سطح تنظیم پایین مثلاً 2 یا 3 معمولاً با دمای کمتر سرد در یخچال دوو شما همراه است
  • تنظیم بر اساس دمای محیط: هر چه دمای بیرون بالاتر باشد، سطح تنظیم یخچال دوو شما باید پایین‌تر باشد، و برعکس هرچه دمای بیرون پایین‌تر باشد، دمای یخچال دوو شما باید بالاتر باشد.
  • در تابستان باید سرمای یخچال دوو بین 1-3 باشد
  • یخچال دوو را در زمستان در سطح سرما را روی 5 یا 7 تنظیم کنید
  • دمای ایده آل فریزر: به طور کلی -12 درجه سانتیگراد تا -18 درجه سانتیگراد برای اطمینان از اینکه غذای شما به درستی منجمد شده است ایده آل است

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه بیشتر نحوه پیدا کردن دکمه‌های یخچال دوو، نحوه تنظیم سطح سرما، تنظیم بر اساس فصول سال، نحوه برطرف کردن مشکل صدای یخچال دوو، دمای ایده آل یخچال دوو، دمای ایده آل فریزر دوو و نکات بسیار مهم برای تنظیم دمای یخچال دوو را در لینک زیر مطالعه کنید.

حتما مطالعه کنید:  تنظیمات یخچال دوو

نحوه تنظیمات یخچال هیتاچی

نحوه تنظیمات یخچال هیتاچی

یخچال هیتاچی جزو آن دسته از یخچال‌هایی قرار می‌گیرد که دارای تنظیمات تقریبا پیچیده ای دارد و ممکن است برخی از افراد نتوانند به راحتی آن را تنظیم کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تنظیم صحیح یخچال هیتاچی در ابتدا از پشتیبانی پس از فروش آن استفاده نمایید. در اینجا به برخی از مهم‌ترین تنظیمات این یخچال می‌پردازیم:

  • تنظیمات دمای یخچال و فریزر یخچال هیتاچی: برای نگهداری بستنی، غذاهای منجمد و یخ سازی: در محفظه یخچال 20- تا 18- درجه سانتی گراد و درب فریزر 18- تا 16- درجه سانتی گراد است.
  • نحوه تنظیمات عملکرد کنترل دما: یخچال این یخچال دمای خود را به طور خودکار کنترل می‌کند. لطفاً برای استفاده معمولی روی “MID” تنظیم کنید. اگر یخچال هنوز به اندازه کافی خنک نشده است، ممکن است “گردشگر کنترل دما” محفظه فریزر روی “1” تنظیم شده باشد. لطفاً “دایره کنترل دما” محفظه یخچال را نیز روی “5” قرار دهید

اگر یخچال و فریزر شما هیتاچی است به شما پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه بیشتر، نحوه تنظیمات یخچال و فریزر هیتاچی، نحوه عملکرد کنترل دما یخچال هیتاچی، نحوه نصب صحیح یخچال هیتاچی، ذخیره سازی مواد غذایی یخچال هیتاچی، نکات مهم هنگام استفاده از یخچال هیتاچی، نحوه تمیز کردن اصولی یخچال هیتاچی و رفع مشکل عدم سرد شدن یخچال هیتاچی، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

حتما مطالعه کنید:  تنظیمات یخچال هیتاچی

کلام آخر راهنمای تنظیم یخچال

در این مقاله سعی کردیم به معرفی تنظیمات برخی از برندها اشاره داشته باشیم، لازم به ذکر است این لیست به صورت مداوم به روز می‌شود و به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را برای خود ارسال کنید. در صورتی که تمایل دارید از تمامی خدمات ما شامل: خرید و فروش یخچال، قیمت گذاری آنلاین و… استفاده کنید کافیست بر روی لینک خریدار یخچال کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید