راهنمای خرید چرخ گوشت

راهنمای خرید چرخ گوشت

چرخ گوشت؛ رایج‌ترین وسیله ای نیست که ممکن است در آشپزخانه پیدا کنید، علیرغم این واقعیت که برای انواع وسیعی از کارهای رایج و آماده سازی غذا بسیار مفید هستند. اکثر مردم مطلقاً نمی‌دانند که در یک چرخ گوشت باکیفیت و قابل اعتماد به دنبال چه چیزی بگردند، یا حتی چگونه یک چرخ گوشت را از دیگری متمایز کنند. در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید چرخ گوشت به صورت کامل بپردازیم لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

منبع تغذیه چرخ گوشت را انتخاب کنید

اولین جایی که باید برای یافتن بهترین چرخ گوشت خانگی شروع کنید منبع تغذیه است، زیرا این امر بر بسیاری از عوامل دیگر تأثیر می‌گذارد و همچنین ویژگی‌ها و مدل‌های خاصی را از لیست نامزدهای بالقوه شما به طور کامل حذف می‌کند. چرخ گوشت‌های خانگی یا دستی خواهند بود (یعنی باید از دستان خود برای چرخاندن میل لنگ استفاده کنید) یا برقی (که تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سوئیچ را بچرخانید تا آنها را راه اندازی کنید) که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. 

بدون اینکه شما را بیش از حد درگیر این موضوع کند، انتخاب بین این دو به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهید در هزینه و فضا صرفه جویی کنید یا در زمان و تلاش صرفه جویی کنید یا خیر، ختم می شود. آسیاب‌های دستی ارزان‌تر و کوچک‌تر هستند، اما باید تمام کارها را انجام دهید. به طور مشابه، چرخ‌های برقی بزرگ‌تر و گران‌تر هستند، اما چرخ‌کردن گوشت را به یک فرآیند ساده و بدون دردسر تبدیل می‌کنند. هنگامی که بین این دو انتخاب کردید، می توانید شروع به بررسی جزئیات و مشخصات خاص هر مدل کنید.

حتما مطالعه کنید:  10 نکته مهم برای خرید لوازم خانگی

منبع تغذیه چرخ گوشت را انتخاب کنید

روی دوام چرخ گوشت تمرکز کنید

مانند هر وسیله آشپزخانه دیگری، همیشه می‌خواهید مطمئن شوید که مدلی را انتخاب می‌کنید که تا زمانی که ممکن است دوام داشته باشد و بتوانید میزان استفاده ای که قصد دارید از آن استفاده کنید را تحمل کنید. از نظر چرخ گوشت‌های دستی، شما معمولا بدنه‌های پلاستیکی قالبی را مشاهده می‌کنید، زیرا تولید آنها هزینه کمتری دارند اما همچنان بادوام هستند و می‌توانند بدنه را در کنار هم نگه دارند.

مدل‌های الکتریکی ممکن است بدنه‌های پلاستیکی نیز داشته باشند، اگرچه برخی از آنها با فریم‌های فلزی هستند که معمولاً قوی‌تر هستند. برای سطح نهایی استحکام، به دنبال یک آسیاب با بدنه آلومینیومی ریخته‌گری باشید، زیرا این یک فلز درجه تجاری است که برای مقاومت در برابر استفاده زیاد طراحی شده است.

فولاد ضد زنگ بهترین نوع چرخ گوشت است

مهم‌ترین جنبه بعدی هر چرخ گوشت، تیغه برش آن است، زیرا این قطعه ای است که در واقع مسئول برش دادن گوشت است و به شما امکان می‌دهد گوشت چرخ کرده و سبزیجات خود را خرد کنید.

همیشه باید به دنبال مدلی باشید که دارای تیغه‌های برش فولادی ضد زنگ باشد، زیرا این تیغه‌ها بسیار قابل اعتماد و مستحکم هستند و همچنین می‌توانند در طول زمان سطح بالایی از وضوح را حفظ کنند. فولاد ضد زنگ همچنین مقاوم در برابر زنگ زدگی است، که از نظر تمیزی و بهداشت بسیار مهم است، زیرا زنگ زدگی میتواند به سختی تمیز شود یا احتمالاً مواد غذایی شما را آلوده کند.

روی دوام چرخ گوشت تمرکز کنید

سهولت استفاده در چرخ گوشت را در اولویت قرار دهید

این یکی بیشتر در مورد سطح راحتی شخصی شما است تا عملکرد خاص آسیاب، با این حال این چیزی است که اکثر مردم تمایل دارند آن را فراموش کنند یا نادیده بگیرند. بسیار مهم است که چرخ گوشتی را انتخاب کنید که استفاده و کارکرد آن برای شما آسان باشد، به خصوص اگر قصد دارید از آن با هر نوع فرکانس قابل توجهی استفاده کنید.

حتما مطالعه کنید:  فروش لوازم صوتی و تصویری دست دوم

وقتی به چرخ‌های گوشت دستی نگاه می‌کنید، سهولت استفاده از آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا در مقایسه با مدل‌های برقی، برای کارکردن به تلاش بیشتری نیاز دارند. به نحوه قرارگیری خروجی در رابطه با دسته (یا کلید برق در مدل های الکتریکی) و همچنین اندازه و محل لوله تغذیه فکر کنید، زیرا این موارد بر میزان آسان یا دشواری استفاده از آسیاب تأثیر می‌گذارد. اگر استفاده یا قرار دادن آن در آشپزخانه شما دشوار است، احتمال استفاده از آن کمتر است و در نهایت وقت و پول خود را هدر خواهید داد.

اهمیت تمیز کردن چرخ گوشت را به خاطر بسپارید

چرخ گوشت یکی از وسایلی است که در حین نظافت به بیشترین دقت و توجه نیاز دارد. از آنجایی که قرار است با گوشت خام کار کنید، باقی ماندن آن روی چرخ می‌تواند منجر به تجمع کپک یا باکتری شود که می‌تواند در طول استفاده بعدی به غذای شما منتقل شود و شما را بیمار کند.

فولاد ضد زنگ دوباره یک انتخاب عالی است زیرا تمیز کردن آن بسیار آسان است، به خصوص اگر تیغه‌ها و صفحات قابل جابجایی باشند. برخی از مدل‌ها ممکن است قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیز باشند، که می‌تواند تمیز کردن را حتی آسان‌تر کند.

فولاد ضد زنگ بهترین نوع چرخ گوشت است

لوازم جانبی چرخ گوشت را بررسی کنید

همه دوست دارند با خرید چرخ گوشت چند کالای اضافی دریافت کنند و لوازم آشپزخانه اغلب دارای جذاب‌ترین و مفیدترین لوازم جانبی هستند. وقتی به چرخ گوشت نگاه می‌کنید، اولین لوازم جانبی که می‌خواهید بشقاب‌های چرخ گوشت اضافی است، زیرا این صفحات به شما امکان می‌دهند درشتی گوشتی را که آسیاب می‌کنید تنظیم کنید. برخی از مدل‌ها فقط دارای دو صفحه (برای دانه‌های درشت یا ریز) هستند.

حتما مطالعه کنید:  نحوه فروش غذاساز

همچنین بسیار متداول است که چرخ‌های گوشت همراه با سوسیس‌ساز همراه باشند، که به شما این امکان را می‌دهد که گوشت را آسیاب کنید و آن را در محفظه دلخواه خود قرار دهید.

برخی از مدل‌ها ممکن است برای سوسیس‌هایی با اندازه‌های مختلف ضمیمه‌هایی با قطرهای مختلف به شما بدهند، بنابراین در صورت امکان تعداد و اندازه‌های این ابزارها را بررسی کنید. سایر لوازم جانبی ممکن است شامل یک ضمیمه کوبه یا یک ضمیمه سازنده ماکارونی، و همچنین یک مارپیچ، فشار دهنده غذا یا تیغه‌های برش اضافی باشد.

فضای موجود خود را برای قرار دادن چرخ گوشت در نظر بگیرید

همیشه مهم است که به مقدار فضای خالی در آشپزخانه خود فکر کنید تا مطمئن شوید که واقعاً می‌توانید یک چرخ گوشت جدید را به راحتی در آنجا قرار دهید. برای برخی، این ممکن است صرفاً مربوط به فضای پیشخوان موجود باشد، زیرا اگر قصد دارید مرتباً از آن استفاده کنید، می‌توانید به راحتی یک چرخ گوشت را در فضای باز ذخیره کنید.

اگر می‌خواهید وقتی از آن استفاده نمی‌کنید، آن را از دید دور نگه دارید، باید مطمئن شوید که در کابینت یا انباری برای آن جا دارید. چرخ گوشت‌های دستی به طور قابل توجهی کوچکتر از مدل‌های برقی خواهند بود، بنابراین اگر فضا در آشپزخانه شما عالی باشد، انتخاب بسیار خوبی هستند.

اهمیت تمیز کردن چرخ گوشت را به خاطر بسپارید

انتظارات شما از چرخ گوشت چیست؟

وقتی نوبت به خرید چرخ گوشت می‌رسد، انتخاب بهترین چرخ گوشت باید واقعاً به دنبال یافتن ابزاری باشد که زندگی شما را آسان‌تر کند. این که آیا به این دلیل است که شما یک دستگاه ساده و کوچک می‌خواهید که به شما کمک کند تا چند عدد همبرگر و یک قابلمه گاه به گاه پاستا درست کنید، یا یک دستگاه قدرتمند که به شما مزیتی برای تهیه غذای حجیم بدهد، کاملاً به شما بستگی دارد.

کلام آخر راهنمای خرید چرخ گوشت

در این مقاله سعی کردیم به راهنمای خرید چرخ گوشت به صورت خلاصه اشاره کنیم، شما باید ابتدا تمامی نیازهای خود را به درستی شناسایی کرده سپس اقدام به خرید چرخ گوشت نمایید.

اگر شما در منزل خود چرخ گوشتی دارید که نیاز دارید آن را به فروش برسانید می‌توانید به سمساری طنین اعتماد کرده و آن را به فروش برسانید، برای شروع کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمونده و یا بر روی لینک خریدار لوازم منزل کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید