فروش لوازم صوتی و تصویری دست دوم

فروش لوازم صوتی و تصویری دست دوم

امروزه در تمامی منازل، شرکت‌ها و یا ادارات لوازم صوتی و تصویری بسیاری دیده می‌شود که نقش بسیار مهمی امروز در زندگی ما ایفا می‌کند. از رویدادهای محلی و گردهمایی‌های بزرگ گرفته تا مهمانی‌های خصوصی و جلسات انحصاری شرکتی، تجهیزات صوتی و تصویری کلید موفقیت است.

در محل سکونت هم لوازم صوتی و تصویری مانند: تلویزیون، دستگاه DVD، دستگاه‌های پلیر موسیقی، مانیتور و… قابل مشاهده است و به نوعی در تمامی لحظات ما نقش بسیار مهمی دارد. برخی از لوازم صوتی و تصویری، نه تنها به ما در برقراری ارتباط بین پلتفرم‌ها کمک می‌کنند، بلکه ما را سرگرم می‌کنند، به ما آموزش می‌دهند و حتی ما را در جریان رویدادهای جهانی قرار می‌دهند.

به این ترتیب، این تجهیزات اغلب در انواع مختلف با کاربردهای مختلف در تمامی نقاطی که کار می‌کنیم و یا در آن سکونت داریم، وجود دارد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی انواع لوازم صوتی تصویری بپردازیم و شمارا با نحوه فروش این وسایل آشنا کنیم.

فروش تلویزیون دست دوم
در هنگام فروش تلویزیون دست دوم به نوع برند حتما توجه داشته باشید

تلویزیون:

در بسیاری از منازل و ادارات انواع مختلفی از تلویزیون وجود دارد که به صورت کلی به سه دسته: پلاسما، LCD ، OLED تقسیم میشود که هر کدام از این تلویزیون ها با توجه به یک تکنولوژی مخصوص به خود ساخته و به بازار ارائه شده است. ما به صورت مفصل درباره انواع تلویزیون به تفضیل شرح دادیم که در صورت تمایل میتوانید از لینک انواع تلویزیون آن را مطالعه کنید. 

حتما مطالعه کنید:  چه وسایلی را میتوان فروخت

در هنگام فروش تلویزیون به موارد مثل: برند، اینج، نوع تلویزیون توجه ویژه داشته باشید. در قیمت گذاری تلویزیون سلامت، باز نشدن پیچ‌ها جهت تعمیر بسیار حائز اهمیت است. لطفا توجه داشته باشید که به گونه ای قیمت گذاری را انجام دهید که در هنگام خرید آکبند وسایل مجبور به پرداخت هزینه گزاف نشوید.

سینمای خانگی

سینمای خانگی یک دستگاه DVD player  است که دارای چند بلندگو و یک ساب وافر است که شما هنگام تماشای فیلم با صدای بهتر و وضوح بیشتری صدا را دریافت می‌کنید.

البته این موضوع فقط برای تماشای فیلم صدق نمی‌کند و شما هر مدیایی را با جذابیت و لذت بیشتری تجربه می‌کنید. این دستگاه قابلیت‌های بسیاری دارند نظیر: پخش بلوری، قابلیت پخش صدای سه بعدی و … که شما را متحیر خواهد کرد.

برای قیمت گذاری بر روی سینمای خانگی به این نکته توجه داشته باشید که نوع برند در قیمت بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است.

نحوه فروش سینمای خانگی
در هنگام فروش سینمای خانگی سعی کنید از تمامی زوایا تصویر برداری کنید

ویدئو پرژکتور و صفحه نمایش

پروژکتورها و صفحه نمایش مربوط به آنها معمولاً برای نمایش تصاویر در کنفرانس‌ها استفاده می‌شود. با رشد سریع تکنولوژی در انتشار اطلاعات و ارتباطات در سال‌های اخیر شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر ارگان‌ها برای سادگی در آموزش نیز از آن استفاده می‌کنند.

این دستگاه‌ها را می‌توان به صورت حرفه‌ای در اتاق کنفرانس نصب کرد و یا در صورت نیاز بین سالن‌ها حمل کرد. در هر صورت، این سیستم انواع متفاوتی دارد و دارای برد کافی برای اطمینان از اینکه همه افراد بتوانند تجربه خوبی هنگام استفاده از آن را داشته باشند، دارند.

حتما مطالعه کنید:  راهنمای خرید ساید بای ساید دست دوم

تجهیزات صوتی

تجهیزات صوتی در همه ارگان‌ها اعم از باشگاه، استخر، رستوران، هتل و… مورد استفاده قرار می‌گیرد این وسایل شامل: بلندگو، ساب‌ووفر، میکروفن، میکسر، ضبط صوت، دستگاه‌های ال سی دی و … هستند.

آمپلی فایر

برای بهبود کیفیت صدای خروجی دستگاه از آمپلی فایر استفاده می‌کنند. فروشگاه‌ها، هیئت‌ها، بانک‌ها و مساجد از مکانهای اصلی هستند که از این دستگاه استفاده می‌کنند.

ساب ووفر

سابووفرها نوع خاصی از اسپیکرها هستند که صداها را در فرکانس‌های خاصی تولید می‌کنند.درحقیقت صدای دوپس دوپسی که می‌شنوید توسط ساب ووفرها تولید می‌شود.

میکسر

میکسر به دستگاهی گفته می‌شود که برای تغییر دادن سطح صدا، تغییرصدا و همچنین ترکیب و مسیریابی صدا استفاده می‌شود.

فورش لوازم صوتی و تصویری در کمترین زمان ممکن
در هنگام فروش لوازم صوتی و تصویری دست دوم با رعایت نکات بسیار ساده میتوانید در کمترین زمان آن را به فروش برسانید

نکاتی که هنگام فروش لوازم صوتی تصویری باید در نظرگرفته شود.

1-کیفیت پخش صدای لوازم صوتی

2- قابلیت و ویژگی های لوازم صوتی و تصویری

3- در لوازم تصویری حتما پیکسل سوختگی آن را بررسی کنید

4- صدایی که از وسایلی مانند تلویزیون پخش می‌شود باید واضح و بدون پارازیت باشد.

5- وسایل صوتی تصویری نباید خط خوردگی، خش و شکستگی داشته باشند.

بهترین تلویزیون های دست دومی که میتوانیم بخریم چیست؟

تلویزیون‌های 4k به عات این که جدید وارد بازار شده است کیفیت بسیاری بالایی دارند.

تلویزیون های LED نسبت به تلویزیون‌های LCD جدیدتر و با کیفیت تر هستند.

اگر فضای کافی در منزل دارید می‌توانید تلویزیون‌های بزرگ خریداری کنید و از یک تصویر عالی لذت ببرید.

در هنگام خرید تلویزیون مهمترین اصلی که باید به آن توجه کنید کیفیت تصویر آن است. تلویزیون هایی که تصویر خوبی دارند انتخاب مناسبی برای خرید هستند.

حتما مطالعه کنید:  راهنمای خرید سرخ کن

 بهترین لوازم صوتی دست دوم که میتوانیم بخریم چیست؟

سیستم های صوتی هم مانند سیستم‌های تصویری مخصوصا تلویزیون طرفدارهای زیادی دارد اما موقع خرید باید دقت کنید که چه نوعی را خریداری می‌کنید.

سیستم‌های صوتی که به تلویزیون وصل می‌شوند را سینمای خانگی می‌گویند. برای خرید این سیستم‌ها به نکات زیر توجه کنید.

برندهای تولید کننده لوازم صوتی بسیار اهمیت دارد در این میان برندهای سونی و سامسونگ از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

توان خروجی سیستم صوتی را در نظر بگیرید مثلا سیستم‌های صوتی با توان بالا برای منزل‌‌های بزرگ مناسب است.

آمپلی فایر، ساب دستگاه و بخش پاور را حتما چک کنید که به خوبی کار کنند.

خرید و یا فروش لوازم صوتی تصویری از طریق سمساری‌های آنلاین

سمساری‌های آنلاین گزینه مناسبی برای خرید و یا فروش لوازم دست دوم هستند. برخی از این سمساری ها به طور اختصاصی در زمینه خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری فعالیت می‌کنند. خرید و فروش لوازم صوتی دست دوم این روزها بسیار مشکل شده است اما خوشبختانه سمساری‌ها به دلیل وسعت کسب و کارشان از تنوع محصولات بسیارخوبی برخوردار هستند.‌

در هنگام فروش لوازم صوتی و تصویری دست دوم: سعی کنید قیمت گذاری را به نرخ روز انجام دهید و همچنین از تمامی زوایا عکس برداری کنید و از  تمامی ایراداتی که دارد به صورت شفاف صحبت کنید زیرا خریداران تمایلی به خرید لوازم صوتی و تصویری که تصویر آن با واقعیت منطبق نباشد ندارند.

کلام آخر فروش لوازم صوتی و تصویری دست دوم

خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری؛ در کل ریسک بالایی دارد و ما در این مقاله مواردی را که ممکن است به شما هنگام خرید یا فروش کمک کند ذکر کردیم.

به لطف وجود سمساری‌های آنلاین هنگام فروش لوازم صوتی و تصویری خود کمتر دچار مشکل خواهید شد و می‌توانید خرید و یا فروش رضایت بخشی داشته باشید.

سمساری طنین تمامی لوازم صوتی و تصویری شما را به بالاترین قیمت خریداری می‌کند. برای فروش می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا بر روی لینک خریدار لوازم صوتی و تصویری کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید