نحوه فروش لوازم اداری دست دوم

نحوه فروش لوازم اداری دست دوم

یکی از عوامل مهم در تجارت و کسب و کار لوازم اداری هستند. از طریق لوازم اداری مناسب وظایف شغلی خود را با نظم بهتری انجام می‌دهید و دفتر کار شما هم حرفه ای‌تر به نظر می‌رسد. بنابراین برای شما هم پیش آمده است که برای بهتر به نظر رسیدن دفتر کار خود احتیاج داشته باشید بعضی از لوازم اداری خود را بفروشید و لوازم جدیدتری را جایگزین آن کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که لوازم اداری فقط میز و صندلی نیست و شامل لوازمی مانند: کامپیوتر ها، هدست، وب کم و…. نیز می‌شود. دراین مقاله با ما همراه باشید تا به نحوه فروش لوازم اداری دست دوم بپردازیم.

لوازم اداری شامل چه مواردی است؟

همان طور که می‌دانید لوازم اداری دارای دسته بندی‌های متفاوتی است و بسته به کار شرکت این لوازم متفاوت هستند اما لوازم اداری شامل:

  • لوازم تحریر
  • لوازم دیجیتالی
  • لوازم گرمایشی و سرمایشی
  • لوازم بهداشتی و آشپزخانه و
  • تجهیزات ایمنی و دکوراسیون اداری است.
فروش لوازم اداری دست دوم
در هنگام فروش لوازم اداری دست دوم در ابتدا میزان سلامت وسایل را مشخص کنید

لوازم تحریر مورد نیاز ادارات:

با توجه به گسترش تکنولوژی اکثر ادارات به بایگانی اطلاعات خود به صورت آنلاین و حذف کاغذ روی آورده‌اند. در این میان برخی از لوازم مورد نیاز هستند که نگهداری اسناد را آسان تر کرده و امکان از بین رفتن آنها را به حداقل می‌رساند و در نگهداری اسناد بایگانی شده نقش به سزایی دارند، مانند: زونکن، کلیر بوک، قفسه تقسیم‌کننده کشو و کازیه.

حتما مطالعه کنید:  مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

اقلام دیگری که در خرید لوازم اداری و شرکت می‌توانند مفید و کارآمد باشند: شامل کاغذ چاپ، دفترچه برنامه ریزی، تقویم رومیزی، ماشین حساب اداری، ارگانایزر میز و جوهر پرینت.

لوازم دیجیتالی و الکترونیکی مورد نیاز ادارات و شرکت‌ها:

لوازم دیجیتالی و الکترونیکی از جمله لوازم پر اهمیت در شرکت‌ها و ادارات هستند زیرا عملکرد کارکنان را افزایش می‌دهد.

این لوازم شامل:

  • سیستم‌های شبکه (روتر، وای‌فای)
  • سیستم های کامپیوتری (لپتاپ، تبلت، سیستم‌های رومیزی)
  • لوازم جانبی سیستم‌های کامپیوتری (دستگاه فتوکپی، اسکنر، پرینتر، هارد اکسترنال، فلش مموری) هستند.

لوازم صوتی و تصویری و تهیه آنها به بهبود و کیفیت برگزاری جلسات در ادارات و شرکت ها کمک بسیاری می‌کند، علاوه بر این می‌توانند ارتباط میان کارکنان شرکت ها و ادارات را نیز تسهیل ببخشند. 

شما می‌توانید در صورتی که نیازی به این وسایل ندارید آنها را به صورت یکجا و یا تکی به فروش برسانید، درصورتی که بخواهید به صورت یکجا این وسایل را بفروشید ممکن است خواهان کمتری داشته باشد پیشنهاد می‌کنیم تجهیزات دیجیتالی و الکترونیکی خود را به صورت تفکیک شده به فروش برسانید.

نحوه قیمت‌گذاری این وسایل نیز به: نوع برند، میزان سلامت، قطعات بکار رفته در درون این تجهیزات ارتباط مستقیم دارد و نمی‌توان یک قیمت واحد بر روی وسایل گذاشت برای فروش راحت‌تر می‌توانید هزینه آن را قیمت‌گیری کنید و مقداری از قیمتی که استعلام گرفته‌اید کم کنید. با گران‌تر شدن تجهیزات الکترونیکی پیشنهاد می‌کنیم حتما قیمت آکبند آن را استعلام بگیرید.

قیمت گذاری بر روی لوازم اداری دست دوم
در هنگام فروش لوازم اداری مشخص کنید که به صورت یکجا تمایل دارید وسایل را بفروشید یا به صورت تکی

مبلمان اداری:

مبلمان اداری مجموعه‌ای از میز و صندلی‌ها است که در قسمت‌های مختلف ادارات و شرکتها مانند: اتاق کنفرانس، اتاق کارکنان، اتاق مدیریت، سالن انتظار و سایر قسمت‌ها کاربرد دارند.

حتما مطالعه کنید:  نحوه انتخاب سرخ کن

چیدمان مبلمان اداری تا حد زیادی بستگی به میزان فضای اداره و شرکت شما دارد زیرا در مکان‌های کوچک فضاهای در دسترس بیشتری مورد نیاز است تا مبلمان‌های بزرگ و یا زیاد.

اگر تصمیم دارید مبلمان اداری خود را بفروشید سعی کنید: نوع برند، جنس، رنگ، تعداد مبل‌ها، میزان سلامت و… را عکس‌برداری کنید تا برای مشتری‌ ارسال کنید.

سعی کنید در هنگام فروش مبلمان اداری درباره سلامت مبلمان رو راست باشید و از اضافه گویی نیز پرهیز کنید.

لوازم دست دوم ادارات و شرکت‌ها

لوازم اداری قدیمی خود را بفروشید تا بتوانید مدام در حال ارتقا و مجهز کردن محیط کار خود باشید و رقیبان خود را شکست دهید.

حتما از خودتون می‌پرسید چرا باید بعضی ازلوازم را که قدیمی شده است اما هنوز به خوبی کار می‌کند را بفروشیم؟

  • برای جلب رضایت کارکنان
  • برای حفظ سطح رقابت شما، دفتر کار شما باید مدرن و شیک به نظر برسد.
  • برای رفع نیاز مشتری

جایگزین کردن بعضی از تجهیزات اداری با نوع ارتقا یافته آن به شما کمک می‌کند بهتر و راحت‌تر نیازهای مشتری خود را برطرف کنید. ما به شما لوازم اداری که باید بفروشید را معرفی می‌کنیم.

فروش وسایل اداری دست دوم
در هنگام فروش تجهیزات اداری به قیمت گذاری خود دقت کنید تا کمتر از حد معمول آنها را به فروش نرسانید

تلفن های اداری خود را به عنوان کالای دست دوم بفروشید:

نمی توان انکار کرد که تلفن هنوز ابزار اصلی ارتباط است. علیرغم اینکه صنعت ارتباطات پیشرفت تکنولوژیکی را پشت سر گذاشته است، هنوز ممکن است به یک تماس تلفنی تجاری رسمی بیش از هر چیز دیگری تکیه کنید.

هر تجارت موفق دارای مخاطبینی است به همین علت است که ابتدایی‌ترین کسب و کارها هم با ست میز و صندلی وتلفن روی میز شروع می‌شود. بنابراین تلفن‌های خود را با جدیدترین و به روزترین تلفن‌ها که امکانات ویژه‌ای دارند جایگزین کنید.

حتما مطالعه کنید:  لیست کامل لوازم منزل

تجهیزات IT کارکرده شرکت خود را بفروشید:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری نمی‌توان برای مدت طولانی قطعات و لوازم سخت افزاری را نگهداری کرد. به این علت که هر سال آپدیت جدیدی از نرم افزارها به بازار ارائه می‌شود.

قطعات سخت افزاری شرکت شما هم باید توانایی کارایی با آپدیت‌های جدید نرم‌افزار‌های مختلف را داشته باشد. اگر به این موضوع فکر می‌کنید که نرم‌افزارها را آپدیت نکنید، پس چطور می‌خواهید نیازهای مشتری‌ را به نحو احسنت پاسخگو باشید؟

پس بهترین راه، فروش لوازم و تجهیزات IT شرکت است.که ما در سمساری طنین به شما کمک می‌کنیم بهترین معامله را انجام دهید.

لوازم و تجهیزات شبکه اداری مستعمل خود را بفروشید:

تجهیزات شبکه که در شرکت وجود دارد با گذشت زمان فرسوده می‌شوند و این تجهیزات زودتر از ماشین آلات و لوازم اداری مانند میز و صندلی استهلاک پیدا می‌کنند و زودتر نیاز به تعویض دارند.

فروش مبلمان اداری:

کارمندان در شرکت‌ها و اداره‌ها ساعت‌های طولانی را روی صندلی و پشت میز خود می‌گذرانند لذا راحتی یک میز و صندلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین باید دقت کنید آیا صندلی برای نشستن طولانی مدت مناسب است یا خیر و اگر مناسب نیست باید حتما تعویض شود.

سعی کنید در هنگام فروش لوازم اداری به هزینه ای که می‌خواهید وسایل را جایگزین کنید دقت لازم را داشته باشید. در برخی از اوقات افراد لوازم اداری خود را به کمترین هزینه به فروش می‌رسانند و برای جایگزین کردن وسایل مجبور به پرداخت هزینه بسیار گزاف می‌شوند. توصیه می‌کنیم قبل از فروش وسایل خود یک استعلام قیمت از وسایل آکبند بگیرید تا متضرر نشوید

کلام آخر نحوه فروش لوازم اداری دست دوم

در این مقاله لوازم مهمی که مورد نیاز یک شرکت و یا یک اداره است را نام بردیم و از اهمیت آن صحبت کردیم که در صورت مستعمل شدن باید حتما تعویض گردد. سمساری طنین در صورتی که تمایل داشته باشید تمامی وسایل اداری شما را به صورت یکجا خریداری می‌کند.

همچنین ما به شما در قیمت گذاری به روز می‌توانیم کمک کنیم تا بتوانید با یک قیمت کاملا مناسب تمامی وسایل خود را به فروش برسانید. همچنین می‌توانید وسایل اداری خود را به ما به فروش برسانید برای این کار کافیست بر روی لینک خریدار لوازم شرکتی دست دوم کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید