خریدار فرش دستباف

خریدار فرش دستباف به بالاترین قیمت
سمساری طنین بزرگترین خریدار فرش دستباف در سراسر کشور

خریدار فرش دستباف

فرش دستباف؛ یکی از گران‌ترین و با ارزش‌ترین وسایلی است که در تمام خانه‌ها وجود داشته باشد در هنگام فروش فرش دستباف باید به این نکته دقت کنید  فرد خریدار فرش دستباف؛ شما را با قیمت ارزان نخرد و با کارشناسی غیر اصولی قیمت غیر منصفانه برروی فرش دستباف شما نگذارد سمساری طمین با ۴۰ سال سابقه یکی از منصف‌ترین خریدار فرش دستباف؛ محسوب شده و قیمتی که بر روی کالایی شما می‌گذاریم کارشناسی شده است.

سمساری طنین هزینه فرش دستباف را؛ نقد و یا به صورت آنلاین برای شما پرداخت خواهد کرد برای فروش فرش دستباف خود کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کرده تا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. اگر برای قیمت‌گذاری بر روی فرش خود دچار مشکل شده اید کافیست این کار را به متخصصین ما بسپارید برای این کار شما می‌توانید از مشاوره تلفنی ما استفاده نموده و یا تصویر فرش خود را برای کارشناسان ما ارسال نموده و در صورت تایید مبلغ فرش دستباف خود را به ما بسپارید.

خرید فرش دستباف را به ما بسپارید

پرداخت آنی وجه
پرداخت وجه به صورت فوری و آنی
خرید سریع در عرض نیم ساعت
خرید نیم ساعته و فوری
خریدار فرش دستباف
منصف‌ترین خریدار فرش دستبافت
خریدار فرش دستباف با قیمت گذاری منصفانه
در هنگام فروش فرش توجه داشته باشید با توجه به برند، میزان سلامت و الیاف بر روی فرش خود قیمت گذاری کنید.

در چه صورت باید فرش دستباف را فروخت؟

فرش دستباف؛ که ممکن است در بسیاری از منازل وجود داشته باشد با توجه به ارزش بسیار زیادی که دارد باید در هنگام فروش آن نیز حساسیت هایی را داشته باشید. فروش این فرش تا جای ممکن نباید اگر نیاز به فروش این نوع فرش بنا به هر دلیلی داشتید می‌توانید با یک قیمت کاملا درست و دریافت هزینه در محل، فرش دستباف خود را بهترین خریدار فرش دستباف بفروشید چنانچه قصد فروش این فرش را داشتید می‌توانید کالای خود را به سمساری طنین با قیمت کاملا منصفانه بفروشید.

مهم‌ترین عامل برای قیمت‌گذاری بر روی فرش دستباف؛ میزان سالمی و رنگ آن است. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری برای فروش فرش خود ابتدا اقدام به رفع پارگی احتمالی نمایید که بهترین راه رفو است زیرا پارگی بر قیمت آن نیز تاثیر گذار است.

اگر فرش دستباف شما؛ مدت زمان زیادی در انبار بوده است پیشنهاد می‌کنیم فرش خود را بشویید تا تمیزی رنگ، میزان سالمی و موارد دیگر را به راحتی نمایش دهد. شما می‌تواند برای فروش فرش دستباف خود با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و بر روی فرش خود ارزش‌گذاری کنید. در صورت تایید قیمت پیشنهاد و در صورت تمایل میتوانید فرش دستباف خود را به ما به فروش برسانید. همچنین میتوانید برای مشاهده دیگر خدمات ما بر روی لینک سمساری طنین کلیک کنید.

انواع فرش

شما قبل از اینکه قصد داشته باشید فرش خود را به فروش برسانید ابتدا باید با انواع فرش آشنا شوید تا بتوانید قیمت‌گذاری مناسبی را انجام دهید. شناخت فرش‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید در صورتی که خریدار سوالی درباره فرش شما داشت بتوانید به راحتی پاسخگو باشید.

  • فرش دست بافت: یکی از پر فروش‌ترین فرش‌هایی است که بازار رایج است ودر سه قالب ترنج، خشتی و افشان به بازار ارائه شده است که فرش ترنج: با حاشیه ای پهن و طرحی دایره و بیضی است
  • فرش ابریشم: به نسبت فرش دست باف گران‌تر است و کیفیت بسیار خوبی هم دارد و از نظر قیمت گذاری هم باید دقت لازم به عمل آورده شود
  • فرش پشم: به نسبت فرش دست بافت ارزان‌تر و خرید و فروش آن راحت تر است
  • فرش ماشینی: تنوع بسیار زیادی دارد و از نظر قیمت در میان فرش دست بافت و فرش پشم قرار دارد

اگر برای قیمت گذاری بر روی فرش خود دچار مشکل شده‌اید کارشناسان سمساری طنین برای شما این کار را انجام می‌دهند و در صورت تمایل می‌توانید فرش خود را به ما به فروش برسانید.

فروش فرش دست دوم
در هنگام فروش فرش دست دوم به نوع و برند فرش خود اطلاعات لازم را داشته باشید
خرید فرش
در هنگام خرید فرش به مواردی مانند: رنگ، میزان سلامت، الیاف، ابعاد و محل تردد توجه داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید.

خرید فرش دست دوم

در برخی از مواقع خرید فرش دست دوم؛ راه حلی ارزان، سریع و در بسیاری از موارد لازم است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید تا فرش مورد نظر خود را خریداری کنید توجه به برخی از مواردی به شما کمک می‌کند تا در زمان خرید فرش دست دوم؛ به سراغ بهترین انتخاب بروید و با توجه به مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، هم در هزینه خود صرفه جویی لازم را داشته باشید و هم بهترین خرید را انجام دهید. این موارد شامل زیر است:

  • رنگ: در هنگام انتخاب فرش به رنگ آن توجه داشته باشید که با سایر لوازم موجود در فضا همخوانی داشته باشد.
  • ابعاد: سعی کنید قبل از اقدام به خرید از فضایی که قرار است فرش در آن پهن شود اندازه‌گیری لازم را انجام دهید
  • منطقه تردد: به این نکته توجه داشته باشید که باید جنس فرش متناسب با میزان تردد افراد در آن محدوده خریداری شود
  • قابلیت شستشو: فرشی را خریداری کنید که در هنگام شستشوی آن دچار مشکل نشوید
  • الیاف: قبل از خرید سعی کنید از الیاف به کار رفته اطلاعات کافی را کسب کرده باشید

مواردی که در بالا ذکر کردیم بخشی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در هنگام خرید فرش است. اگر تمایل دارید فرش خود را از محلی خریداری کنید که کارشناسان سلامت فرش را تضمین کرده اند، قیمت اعلام شده کاملا به روز و منصفانه است خریداری نمایید سمساری طنین آماده خدمت گذاری به شما است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرش‌های موجود با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا اگر به دنبال دیگر خدمات ارائه شده توسط ما هستید می‌توانید بر روی لینک سمساری طنین کلیک کنید تا از تمامی خدمات استفاده نمایید.

خرید فرش دست دوم

خرید فرش؛ برای خانه شما می‌تواند یک کار هیجان انگیز و در عین حال طاقت فرسا باشد. با گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب، گم شدن در دریای رنگ‌ها، بافت‌ها و الگوها آسان است. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در تصمیم گیری آگاهانه هنگام خرید فرش خانگی کمک می‌کند.

  • اتاق را در نظر بگیرید: قبل از شروع خرید فرش، به اتاقی که آن را در آن قرار می‌دهید فکر کنید. آیا این یک منطقه پر رفت و آمد مانند اتاق نشیمن است یا یک منطقه کم تردد مانند اتاق خواب؟
  • بافت مناسب را انتخاب کنید: بافت فرش نیز می‌تواند بر حس کلی اتاق تأثیر بگذارد. برای داشتن فضایی دنج و دلپذیر، یک فرش مخملی یا شیک را در نظر بگیرید. برای ظاهری رسمی‌تر، فرش کم پرز یا بربر ممکن است مناسب‌تر باشد. علاوه بر این، فرش‌های بافت‌دار می‌توانند به پنهان کردن خاک و رد پا کمک کنند و آن‌ها را به انتخاب خوبی برای مناطق پرتردد تبدیل کنند.
  • رنگ عالی را انتخاب کنید: رنگ فرش می‌تواند اتاق را به هم گره بزند و تن را برای فضا ایجاد کند. رنگ‌های روشن‌تر می‌توانند فضای اتاق را جادارتر و مطبوع‌تر کنند، در حالی که رنگ‌های تیره‌تر می‌توانند فضایی گرم و دنج ایجاد کنند. علاوه بر این، نحوه هماهنگی رنگ فرش با مبلمان و دکوراسیون اتاق را در نظر بگیرید. یک رنگ خنثی مانند بژ یا خاکستری می‌تواند پس زمینه ای همه کاره برای هر سبکی ایجاد کند.
  • پد فرش را فراموش نکنید: پد فرش می‌تواند تفاوت زیادی در حس و طول عمر فرش شما ایجاد کند. 

اگر به دنبال خرید و یا فروش فرش نو و یا دست دوم هستید کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا اگر به دنبال دیگر خدمات ارائه شده توسط ما هستید می‌توانید بر روی لینک سمساری طنین کلیک کنید تا از تمامی خدمات استفاده نمایید.

خرید و فروش فرش دست دوم
اگر به دنبال خرید و فروش فرش نو و یا دست دوم هستید کافیست با سمساری طنین تماس بگیرید.

سوالات متداول خریدار فرش دستباف

در اینحا به برخی از سوالات متداولی که فروشندگان گرامی  از سمساری طنین مطرح شده است گرامی میپردازیم 

 در قیمت گذاری بر روی اجناس عوامل زیادی مانند جنس فرش دستباف، میزان سالمی، تعداد، رنگبندی و مواردی از این قبیل مطرح می باشد

هزینه اجناس در همان لحظه به صورت نقد و یا کارت به کارت به مشتریان گرامی بدون اتلاف وقت تقدیم می شود

بله شما میتوانید تصاویر لوازم اداری و شرکتی خود را از طریق واتس اپ برای ما ارسال کنید.

کارشناسان سمساری طنین در شمال، جنوب، شرق و غرب به صورت شبانه روزی در خدمت شما مشتریان گرامی هستند.

مقالات سمساری طنین

به بالا بروید