سمساری جنوب تهران

سمساری جنوب تهران
سمساری جنوب تهران بهترین خریدار لوازم منزل دست دوم

سمساری جنوب تهران

در بسیاری از منازل لوازمی وجود دارد که ممکن است نیاز داشته باشید آن را تعویض کرده و یا به دلیل جابجایی و یا کمبود فضا تمایل داشته باشید آن را به بالاترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید. فروش لوازم دست دوم و یا خرید لوازم دست دوم؛ جزو پرطرفدارترین و بیشترین لوازمی است که بین افراد خرید و فروش می‌شود و می‌توانیم از محبوب‌ترین لوازم دست دوم به لوازمی زیر اشاره کرد:

  • یخچال: ساید بای ساید، درب فرانسوی، یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین و…
  • لوازم صوتی و تصویری: تلویزیون، سینما خانگی، باندها و…
  • لوازم سرمایشی و گرمایشی: کولر گازی، کولر آبی، چیلر، اسپیلت، بخاری، شومینه، رادیاتور و…
  • لوازم چوبی و مبلمان: مبلمان در مدل‌های مختلف به صورت تکی و کلی، میز توالت، دراور و…
  • فرش: دستباف، ماشینی، ابریشم و…

اگر شما جزو فروشندگان این لوازم هستید سعی کنید در هنگام فروش مواردی مانند: برند، میزان سلامت لوازم، گارانتی و… را به صورت کامل و صادقانه در اختیار مشتریان قرار داده تا در کم‌ترین زمان ممکن بتوانید لوازم خود را به فروش برسانید. برای قیمت‌گذاری بر روی لوازم دست دوم خود می‌توانید با تحقیق درباره قیمتی که دیگر فروشندگاه بر روی لوازم دست دوم خود گذاشته‌اند و یا با کمک از کارشناسان قیمت‌گذاری سمساری طنین بر روی لوازم خود قیمت‌گذاری نمایید.

اگر شما جزو خریداران لوازم دست دوم هستید ابتدا بودجه مد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تعیین کرده و سپس به مواردی مانند: نوع برند، سلامت لوازم دست دوم و میزان گارانتی باقی مانده را مد نظر داشته باشید. و یا می‌توانید لوازم مورد نظر خود را از سمساری طنین با تنوع لوازم دست دوم خریداری نمایید.

سمساری طنین با استفاده از کارشناسان با تجربه در زمینه خرید و فروش لوازم دست دوم آماده خدمت رسانی در زمینه: قیمت‌گذاری بر روی لوازم دست دوم، خرید و فروش لوازم دست دوم و… است برای استفاده از خدمات ما می‌توانید بر روی دکمه تلفن سمساری جنوب کلیک کرده تا تماس شما با کارشناسان ما برقرار شود.

 

سمساری طنین شعبه جنوب تهران چه خدماتی ارائه میدهد؟

سمساری طنین در شعبه جنوب تهران با ۴۰ سال سابقه فعالیت در زمینه خرید و فروش لوازم دست دوم علاوه بر استفاده از کارشناسان با تجربه در زمینه قیمت‌گذاری بر روی لوازم دست دوم خدماتی مانند:

خرید و فروش لوازم منزل دست دوم

خرید و فروش یخچال ساید بای ساید

خرید و فروش لوازم سرمایشی و گرمایشی

خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

خرید و فروش فرش دستباف

خرید و فروش مبلمان

خرید و فروش لوازم چوبی

قیمت‌گذاری بر روی لوازم با ارسال تصویر در شبکه های اجتماعی

یکی از پر استفاده‌ترین خدمات ما قیمت‌گذاری به روز بر روی لوازم است که به مشتریان کمک می‌کند در کم‌ترین زمان ممکن هر لوازمی که مد نظر دارند را به بالاترین قیمت به فروش برسانند. سمساری طنین همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت تمایل و تایید قیمت اعلام شده لوازم دست دوم خود را به ما به فروش برسانید. برای مشتریانی که به دنبال لوازم هستند نیز خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است که این خدمات شامل: خرید لوازم دست دوم و همچنین فروش لوازمی است که دیگر تمایل ندارند از آن استفاده کنند با بالاترین قیمت به سمساری طنین شعبه جنوب تهران به فروش برسانند.

✅ برای شروع برای استفاده از خدمات ما کافی است بر روی  دکمه زیر بزنید تماس شما با کارشناسان ما برقرار شود.

خریدار لوازم اداری و شرکتی
سمساری طنین تمامی لوازم اداری و شرکتی شما را به بالاترین قیمت خریداری میکند.

خرید و فروش لوازم اداری و شرکتی به سمساری جنوب تهران

در برخی از ادارات و شرکت‌ها لوازمی وجود دارد که ممکن است دیگر نیاز به آن نیست و بیشتر افراد سعی می‌کنند تا با فروش لوازم شرکتی و اداری به بالاترین قیمت و در کم‌ترین زمان وسایلی را تهیه کنند که کارایی آنها را افزایش داده و همچنین در صورت نیاز برای خرید و نوسازی لوازم با فروش وسایل قدیمی بودجه بیشتری را برای تامین لوازم شرکت جدید اختصاص دهند. برای اینکه وسایل خود را در کم‌ترین زمان ممکن بتوانید به فروش برسانید سعی کنید موارد زیر را رعایت نمایید

  • نوع برند لوازم را تعیین کنید
  • میزان سلامت و نوع کارایی لوازم شرکتی و یا اداری را مشخص کنید
  • عکس و یا فیلم تهیه کنید تا اعتماد افراد را بیشتر جلب نمایید
  • از قیمت دیگر فروشندگان مطلع شوید
  • به صورت یکجا و یا تکی به فروش برسانید

مواردی که در بالا ذکر شد می‌تواند به شما کمک کند لوازم دست دوم شرکتی و یا اداری خود را به بالاترین قیمت و در کم‌ترین زمان ممکن به فروش برسانید. سمساری طنین با استفاده از کارشناسان مجرب در زمینه خرید و فروش لوازم شرکتی و اداری و همچنین برای قیمت‌گذاری منصفانه و به روز لوازم آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است. کارشناسان ما پس از اعلام قیمت به شما پیشنهاد خرید لوازم را می‌دهند تا بتوانید بدون اتلاف وقت، در کمترین زمان و بالاترین قیمت لوازم خود را به فروش برسانید.

اگر شما به دنبال خرید لوازم اداری و شرکتی هستید نیز می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و لوازم مورد نظر خود را از ما خریداری کنید. تمامی لوازم توسط کارشناسان ما از نظر سلامت و کارایی بررسی شده و بهترین لوازم را در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین می‌توانید برای مشاهده تمامی خدمات بر روی لینک سمساری طنین کلیک کنید.

لیست لوازم اداری و شرکتی پر فروش

در اینجا به برخی از پرفروش‌ترین لوازم اداری و شرکتی که می‌توانید در کمترین زمان ممکن آن را به فروش برسانید اشاره کردیم

  • کامپیوتر
  • لپ تاپ
  • تبلت
  • پرینتر
  • دستگاه کپی
  • اسکنر
  • کاغذ خردکن
  • هارد درایو اضافه
  •  میز
  • صندلی چرخدار
  • پارتیشن جدا کننده اتاق
  • میز جلسه
  • لوازم نورپردازی
  • میز کار ایستاده
  • یخچال، مایکرو ویو 
خریدار لوازم چوبی و مبلمان

خرید و فروش لوازم چوبی و مبلمان به سمساری جنوب تهران

لوازم چوبی و مبلمان؛ که در بسیاری از منازل وجود دارد به دلیل زیبایی که به محیط می‌دهند با گذشت زمان و فرسوده شدن و یا تغییر دکوراسیون ممکن است نیاز به تعویض و نوسازی آن برای افراد اهمیت خاصی داشته باشد. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل به فروش مبلمان خود دارید توجه به موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند تا در کم‌ترین زمان ممکن و به بالاترین قیمت لوازم چوبی و مبلمان خود را به فروش برسانید.

  • برند: اگر مبل و یا لوازم چوبی شما برند خاصی دارد آن را مشخص کنید
  • رنگ: سعی کنید رنگ‌بندی را به صورت دقیق مشخص کنید
  • سلامت: میزان سلامت و یا پارگی مبلمان و یا از بین رفتگی وسایل چوبی را مشخص کنید
  • نوع مبلمان: مشخص کنید نوع مبلمانی که می‌خواهید بفروشید چه نوعی است (استیل، راحتی، مدرن و..)
  • عکس: برای جلب اعتماد بیشتر سعی کنید عکس و یا فیلم از تمامی زوایا تهیه کنید

شما می‌توانید با در نظر گرفتن موارد بالا در کمترین زمان و با قیمت مناسب لوازم چوبی و مبلمان خود را به فروش برسانید. سمساری طنین با استفاده از متخصصین قیمت‌گذاری بر روی لوازم شما با توجه به تمامی مواردی که می‌تواند به شما در سریع‌تر به فروش رسیدن مبلمان و لوازم چوبی کمک کند قیمت به روز و منصفانه را اعلام می‌کند. شما می‌توانید در صورت تمایل تمامی لوازم خود را به کارشناسان ما به فروش برسانید و هزینه آن را نقدا دریافت نمایید.

همچنین اگر شما به دنبال لوازم دست دوم هستید، می‌توانید با ما تماس گرفته و لیست لوازم چوبی و مبلمان موجود را دریافت کنید. تمامی لوازم توسط کارشناسان بررسی و سلامت آنها تضمین می‌شود. برای شروع کافیست بر روی تماس با سمساری جنوب کلیک کنید تا تماس شما با کارشناسان ما برقرار شود.

خرید و فروش یخچال به سمساری جنوب تهران

آیا به دنبال یخچال و فریزر هستید، یا شاید شما یک یخچال قدیمی دارید که دیگر به آن نیاز ندارید و می‌خواهید آن را بفروشید؟ شرایط شما هر چه باشد، خرید و فروش یخچال‌های دست دوم می‌تواند راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه یا کسب درآمد اضافی باشد. وقتی نوبت به فروش یخچال دست دوم می‌رسد، اولین قدم این است که از تمیز بودن و سالم بودن آن مطمئن شوید. چند عکس باکیفیت بگیرید و توضیحات مفصلی بنویسید که شامل برند، مدل، اندازه و هر ویژگی خاص باشد. در مورد هرگونه خراش یا فرورفتگی صادق باشید، زیرا این می‌تواند بر قیمت فروش تأثیر بگذارد.

قیمت یخچال خود را به صورت رقابتی با در نظر گرفتن سن، شرایط و هر عامل دیگری که ممکن است بر ارزش آن تأثیر بگذارد، در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید پیشنهاد دهید که یخچال را با هزینه اضافی به خریدار تحویل دهید که می‌تواند پیشنهاد شما را جذاب‌تر کند. در خاتمه، خرید و فروش یخچال‌های دست دوم می‌تواند راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه یا کسب مقداری پول نقد اضافی باشد. فقط مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید، یخچال را به طور دقیق توصیف کنید و قیمت آن را رقابتی کنید. با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید به راحتی یک خرید عالی پیدا کنید یا یخچال قدیمی خود را بفروشید.

هنگام خرید یخچال دست دوم باید به چند نکته توجه کرد. ابتدا اندازه یخچال مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. برای اطمینان از تناسب مناسب، فضایی را که می‌خواهید در آن قرار دهید اندازه‌گیری کنید. همچنین به ویژگی‌هایی که می‌خواهید فکر کنید، مانند یخ‌ساز، آب‌پاش یا قفسه‌های قابل تنظیم. بعد، تحقیق کنید. مارک و مدل یخچال مورد علاقه خود را جستجو کنید تا ببینید چگونه کار می‌کند و آیا مشکلات رایجی وجود دارد یا خیر.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن موارد بالا در کمترین زمان و با قیمت مناسب یخچال دست دوم خود را به فروش برسانید. سمساری طنین با استفاده از متخصصین قیمت‌گذاری بر روی لوازم شما با توجه به تمامی مواردی که می‌تواند به شما در سریع‌تر به فروش رسیدن یخچال شما کمک کند قیمت به روز و منصفانه را اعلام می‌کند. شما می‌توانید در صورت تمایل تمامی لوازم خود را به کارشناسان ما به فروش برسانید و هزینه آن را نقدا دریافت نمایید. همچنین اگر شما به دنبال یخچال نو و یا دست دوم هستید، می‌توانید با ما تماس گرفته و لیست یخچال‌های موجود را دریافت کنید. تمامی لوازم توسط کارشناسان بررسی و سلامت آنها تضمین می‌شود. برای شروع کافیست بر روی تماس با سمساری جنوب کلیک کنید تا تماس شما با کارشناسان ما برقرار شود.

خرید و فروش یخچال دست دوم
اگر به دنبال خرید و یا فروش یخچال نو و دست دوم هستید کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
خرید و فروش لوازم خانگی به سمساری جنوب تهران
اگر تمایل دارید که لوازم منزل خود را در کمترین زمان ممکن و به بالاترین قیمت به فروش برسانید کافیست با سمساری طنین تماس حاصل نمایید.

فروش لوازم منزل به سمساری جنوب تهران

فروش لوازم خانگی به سمساری جنوب تهران؛ یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که شما می‌توانید برای فروش لوازم منزل خود به بالاتری قیمت و در کمترین زمان انجام دهید. در اینجا به برخی از مواردی که به شما در هنگام خرید و یا فروش لوازم خانگی به سمساری جنوب تهران می‌تواند کمک کند اشاره می‌کنیم:

یخچال و فریزر: یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. هنگام فروش یخچال، مهم است که اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. برخی از ویژگی‌هایی که باید در نظر بگیرید عبارتند از دستگاه‌های پخش آب و یخ، محفظه‌های کنترل شده با دما و قفسه بندی قابل تنظیم وهمچنین یک برند معتبر است.

ماشین لباسشویی: ماشین لباسشویی یکی دیگر از لوازم ضروری خانه است که زندگی ما را آسان می‌کند. هنگام فروش ماشین لباسشویی، اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. ماشین‌های لباسشویی درب از جلو معمولاً نسبت به ماشین‌های درب از بالا بهینه‌تر هستند و همچنین آب کمتری مصرف می‌کنند. سایر ویژگی‌هایی که باید اشاره کنید عبارتند از توزیع کننده‌های شوینده خودکار، تمیز کردن بخار و گزینه‌های شروع تاخیری است.

ماشین ظرفشویی: ماشین ظرفشویی وسیله ای است که در زمان صرفه جویی می‌کند و می‌تواند زندگی شما را آسان‌تر کند. هنگام فروش ماشین ظرفشویی، اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را اشاره کنید. برخی از ویژگی‌هایی که لازم است به آن اشاره کنید عبارتند از: قفسه‌های قابل تنظیم، گزینه‌های شروع تاخیری و گزینه‌های چرخه شستشوی متعدد است.

فر و اجاق گاز: فر و اجاق گاز از لوازم ضروری برای پخت و پز و پخت هستند. هنگام فروش اجاق گاز به: اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی ها اشاره کنید. برخی از ویژگی‌هایی که باید اشاره کنید عبارتند از پخت و پز کانوکشن، گزینه‌های خود تمیز شونده و چندین مشعل و همچنین یک برند معتبر است.

کولر گازی: کولر گازی برای بسیاری از خانوارها به ویژه در ماه‌های گرم تابستان ضروری است. هنگام انتخاب کولر گازی، اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. کولر گازی سیستم اسپلیت معمولاً نسبت به واحدهای پنجره ای از نظر انرژی کارآمدتر هستند و همچنین تمایل به بی صدا بودن دارند. سایر ویژگی هایی که باید اشاره شوند عبارتند از عملکرد کنترل از راه دور، تایمرهای قابل برنامه ریزی و سرعت قابل تنظیم فن است.

هنگام فروش لوازم خانگی به سمساری جنوب تهران؛ مهم است که اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. برندهای معتبر نیز می‌توانند در سرعت فروش شما مفید باشند. با در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید لوازم خانگی خود را به راحتی و در کمترین زمان به فروش برسانید. برای استفاده از خدمات رایگان فروش لوازم منزل خود کافیست بر روی تماس با سمساری جنوب کلیک کنید تا تماس شما با کارشناسان ما برقرار شود.

فروش لوازم منزل به سمساری جنوب تهران

فروش لوازم خانگی به سمساری جنوب تهران؛ یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که شما می‌توانید برای فروش لوازم منزل خود به بالاتری قیمت و در کمترین زمان انجام دهید. در اینجا به برخی از مواردی که به شما در هنگام خرید و یا فروش لوازم خانگی به سمساری جنوب تهران می‌تواند کمک کند اشاره می‌کنیم:

یخچال و فریزر: یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. هنگام فروش یخچال، مهم است که اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. برخی از ویژگی‌هایی که باید در نظر بگیرید عبارتند از دستگاه‌های پخش آب و یخ، محفظه‌های کنترل شده با دما و قفسه بندی قابل تنظیم وهمچنین یک برند معتبر است.

ماشین لباسشویی: ماشین لباسشویی یکی دیگر از لوازم ضروری خانه است که زندگی ما را آسان می‌کند. هنگام فروش ماشین لباسشویی، اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. ماشین‌های لباسشویی درب از جلو معمولاً نسبت به ماشین‌های درب از بالا بهینه‌تر هستند و همچنین آب کمتری مصرف می‌کنند. سایر ویژگی‌هایی که باید اشاره کنید عبارتند از توزیع کننده‌های شوینده خودکار، تمیز کردن بخار و گزینه‌های شروع تاخیری است.

ماشین ظرفشویی: ماشین ظرفشویی وسیله ای است که در زمان صرفه جویی می‌کند و می‌تواند زندگی شما را آسان‌تر کند. هنگام فروش ماشین ظرفشویی، اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را اشاره کنید. برخی از ویژگی‌هایی که لازم است به آن اشاره کنید عبارتند از: قفسه‌های قابل تنظیم، گزینه‌های شروع تاخیری و گزینه‌های چرخه شستشوی متعدد است.

فر و اجاق گاز: فر و اجاق گاز از لوازم ضروری برای پخت و پز و پخت هستند. هنگام فروش اجاق گاز به: اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی ها اشاره کنید. برخی از ویژگی‌هایی که باید اشاره کنید عبارتند از پخت و پز کانوکشن، گزینه‌های خود تمیز شونده و چندین مشعل و همچنین یک برند معتبر است.

کولر گازی: کولر گازی برای بسیاری از خانوارها به ویژه در ماه‌های گرم تابستان ضروری است. هنگام انتخاب کولر گازی، اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. کولر گازی سیستم اسپلیت معمولاً نسبت به واحدهای پنجره ای از نظر انرژی کارآمدتر هستند و همچنین تمایل به بی صدا بودن دارند. سایر ویژگی هایی که باید اشاره شوند عبارتند از عملکرد کنترل از راه دور، تایمرهای قابل برنامه ریزی و سرعت قابل تنظیم فن است.

هنگام فروش لوازم خانگی به سمساری جنوب تهران؛ مهم است که اندازه، ظرفیت، بهره وری انرژی و ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. برندهای معتبر نیز می‌توانند در سرعت فروش شما مفید باشند. با در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید لوازم خانگی خود را به راحتی و در کمترین زمان به فروش برسانید. برای استفاده از خدمات رایگان فروش لوازم منزل خود کافیست بر روی تماس با سمساری جنوب کلیک کنید تا تماس شما با کارشناسان ما برقرار شود.

خرید و فروش لوازم خانگی به سمساری جنوب تهران
اگر تمایل دارید که لوازم منزل خود را در کمترین زمان ممکن و به بالاترین قیمت به فروش برسانید کافیست با سمساری طنین تماس حاصل نمایید.

لیست برخی از لوازم چوبی و مبلمان پر فروش در سمساری جنوب تهران

سمساری طنین شعبه جنوب تهران لیستی از پر فروش‌ترین لوازم چوبی و مبلمان را تهیه کرده است که با هم بررسی می‌کنیم این لیست شامل:

  • مبلمان راحتی
  • مبلمان سلطنتی
  • میز جلوی مبلمان
  • عسلی 
  • بوفه
  • میز تلویزیون
  • میز تلفن
  • آینه کنسول
  • میز ناهار خوری برای مهمان
  • میز توالت یا میز آرایش
  • تخت
  • کنسول یا دراور
  • آینه قدی
  • میز ناهار خوری دم دستی
  • مبل کلاسیک، مبل مدرن یا راحتی

سوالات متداول فروشنده از سمساری طنین شعبه جنوب تهران

در اینحا به برخی از سوالات متداولی که فروشندگان گرامی  از سمساری طنین مطرح شده است گرامی میپردازیم 

 در قیمت گذاری بر روی اجناس عوامل زیادی مانند جنس کالا، میزان سالمی، تعداد و مواردی از این قبیل مطرح می باشد

هزینه اجناس در همان لحظه به صورت نقد و یا کارت به کارت به مشتریان گرامی بدون اتلاف وقت تقدیم می شود

بله شما میتوانید تصاویر لوازم اداری و شرکتی خود را از طریق واتس اپ برای ما ارسال کنید.

کارشناسان سمساری طنین در شمال، جنوب، شرق و غرب به صورت شبانه روزی در خدمت شما مشتریان گرامی هستند.

مناطق تحت پوشش سمساری جنوب تهران

شما مشتریان گرامی می‌توانید با توجه به منطقه سکونت و یا محل کار خود در جنوب تهران با متخصصین منطقه جهت خرید و یا فروش لوازم دست دوم خود تماس حاصل نموده و یا راهنمایی لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

  • مشیریه
  • شهرک مسعودیه
  •  افسریه
  •  خانی آباد نو
  •  نازی‌آباد
  •  نعمت‌آباد
  • یاخچی‌آباد
  •  امیربهادر
  •  آذری
  •  اتابک
  • خراسان
  • خزانه
  • فلاح
  • خزانه بخارایی
  • شاپور
  •  مولوی
  • سیروس
  •  دروازه غار
  •  جوادیه
  •  یافت‌آباد
  • منیریه
  •  امیریه
  •  شوش
  • بازار تهران
  •  شهرری
  •  کوی سیزده آبان
  •  دولت‌آباد
  •  شهرک رسالت
  • بازار چینی فروشان
  •  کیان شهر
  • یافت آباد
  •  بازار موبایل
  • مبل ایران
به بالا بروید