خریدار لوازم صوتی و تصویری

خریدار لوازم صوتی و تصویری
لوازم صوتی و تصویری خود را به ما بفروشید

خریدار لوازم صوتی و تصویری

لوازم صوتی و تصویری؛ پس از گذشت زمان خراب و یا نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند و برخی از افراد اقدام به روز کردن لوازم صوتی و تصویری خود می‌کند. شما می‌توانید در صورت نیاز به فروش لوازم صوتی و تصویری خود با قیمت منصفانه و کاملاً نقد در سریعترین زمان ممکن با سمساری طنین تماس حاصل نمایید.

کارشناسان سمساری طنین با بیش از ۴۰ سال تجربه به صورت کاملا منصفانه بر روی لوازم صوتی و تصویری شما قیمت‌گذاری کرده و در صورت تایید شما مبلغ آن در محل به شما پرداخت خواهد شد.

سمساری طنین این امکان را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد تا بتوانید با ارسال تصویر کالا در واتس اپ در کم‌ترین زمان ممکن بر روی کالای خود قیمت‌گذاری کنید. ارزش‌گذاری بر روی لوازم صوتی و تصویری برای بسیاری از افراد کاری سخت و تقریبا غیر ممکن است. زیرا برخی از افراد قیمت‌های نادرست و خارج از عرف بازار را بر روی کالای دست دوم خود قرار می‌دهند که این امر باعث می‌شود لوازم صوتی و تصویری این دسته از افراد بسیار دیر و یا اصلا به فروش نرسد.

سمساری طنین با استفاده از کارشناسان خبره در زمینه قیمت‌گذاری بر روی کالا به شما کمک می‌کنند تا بتوانید ارزش‌گذاری درستی بر روی لوازم صوتی و تصویری دست دوم خود بگذارید. استفاده از این خدمت کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای بابت آن دریافت نمی‌شود. شما می‌توانید در صورت تمایل پس از قیمت‌گذاری توسط کارشناسان خبره ما لوازم صوتی و تصویری خود را به ما به فروش برسانید.

خرید لوازم صوتی و تصویری را به ما بسپارید

پرداخت آنی وجه
پرداخت وجه به صورت فوری و آنی
خرید سریع در عرض نیم ساعت
خرید نیم ساعته و فوری
لوازم صوتی و تصویری
منصف‌ترین خریدار لوازم صوتی و تصویری
خریدار لوازم صوتی و تصویری
سمساری طنین بزرگترین خریدار و فروشنده لوازم صوتی و تصویری در سراسر کشور

در چه صورت باید لوازم صوتی و تصویری را فروخت؟

بسیاری از افراد با گذشت زمان عرضه لوازم صوتی و تصویری به روز و امکانات بیشتر تصمیم فروش لوازم قدیمی خود می‌کنند. بسیاری از برندها همواره با ارائه محصولات جدید سعی می‌کنند امکانات جدید و به روز در اختیار افراد قرار دهند و به همین علت بسیاری از افراد تمایل دارند که وسایل خود را به روز کنند تا با استفاده از آنها نیازهای خود را تا حد بسیار زیادی برطرف کنند. اگر تمایل دارید که لوازم صوتی و تصویری خود را به فروش برسانید، مهم‌ترین عاملی که باید آن را مد نظر داشته باشید قیمت کالای شما است که باید به صورت کاملا منصفانه قیمت‌گذاری شود سمساری طنین به صورت کاملا منصفانه بر روی لوازم صوتی و تصویری شما خواهد کرد و شما می‌توانید با توجه به قیمتی که به شما ارائه می‌شود تصمیم به فروش آن بگیرید. برای فروش لوازم صوتی و تصویری تنها کافیست بر روی دکمه تماس با سمساری طنین بزنید.

راهنمای فروش تلویزیون

یکی از رایج‌ترین کالاهای پر خرید و فروش محصولات لوازم صوتی و تصویری که بازار تقریبا داغی نیز دارد، خرید و فروش تلویزیون است که افراد بسیار زیادی تلویزیون‌های قدیمی خود را به فروش می‌رسانند و سعی می‌کنند از آخرین برندها و مدل‌های جدید تلویزیون استفاده کنند. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید تلویزیون خود را به فروش برسانید توجه به عوامل بسیار مهمی می‌تواند شما را برای سریع‌تر به فروش رساندن و همچنین به بالاترین نرخ فروختن کمک کند. این موارد شامل:

  • اندازه نمایشگر: اندازه نمایشگر خود را اعلام کنید
  • میزان سلامت: اگر تلویزیون شما دچار خرابی و یا سوختگی است آن را حتما به خریدار بگویید
  • رزولوشن تلویزیون: در هنگام فروش سعی کنید رزولوشن را اعلام کنید رزولوشن ممکن است HD، Full HD، 4K و.. باشد
  • تعداد پورت و کابل: سعی کنید تعداد اتصالات را به درستی مشخص کنید
  • صفحه نمایش: تلویزیون شما ممکن است LCD،LED و یا OLED باشد

مواردی که بیان کردیم تنها بخشی از موارد ضروری در هنگام فروش تلویزیون است اگر شما تمایل دارید در کم‌ترین زمان ممکن و با بالاترین قیمت لوازم خود را به فروش برسانید سمساری طنین آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است. شما می‌توانید برای استفاده از تخصص کارشناسان بر روی دکمه تماس با کارشناس کلیک کرده و یا برای آشنایی بیشتر با خدمات ما بر روی لینک سمساری طنین کلیک کنید.

فروش تلویزیون
در هنگام فروش تلویزیون خود به مواردی مانند: میزان سلامت، رزولوشن، تعداد پورت ها و... توجه داشته باشید.
خریدار لوازم صوتی دست دوم
سمساری طنین بزرگترین خریدار و فروشنده لوازم صوتی دست دوم در سراسر کشور است.

راهنمای فروش لوازم صوتی

لوازم صوتی؛ یکی از لوازمی است که به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارد تعداد خریداران و فروشندگان آن نیز بسیار زیاد است و به نوعی جزو پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین لوازم محسوب می‌شود. اگر شما قصد دارید که لوازم صوتی خود را به فروش برسانید ابتدا سعی کنید یک لیست کامل از امکانات لوازم صوتی خود تهیه کنید تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن لوازم خود را به فروش برسانید. برخی از امکاناتی که بسیاری از لوازم صوتی دارند را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید با در دست داشتن این چک لیست خرید و یا فروش خود را انجام دهید.

  • برند: سعی کنید برند لوازم صوتی خود را مشخص کنید برخی از پرفروش‌ترین برندها شامل: مکسیدر (Maxeeder)، هارمن کاردن (Harman Kardon)، پاناسونیک (Panasonic)، ادیفایر (Edifier)، ال جی (LG)، پایونیر (Pioneer)، یاماها (Yamaha)، سونی (Sony)، دنون (Denon)، کریتیو (Creative)، لووه (Loewe) است.
  • اقلام همراه لوازم صوتی: هر کدام از لوازم‌ها اقلامی مانند: ریموت کنترل، کابل شارژ، دفترچه راهنما، آداپتور شارژ را دارند سعی کنید در صورت داشتن این اقلام آنها را مشخص نمایید.
  • فرمت صوتی: سعی کنید فرمت صوتی لوازم خود را تعیین کنید این فرمت‌ها شامل: MP۳، WMA، Dolby Digital، DTS، WAV است.
  • سینمای خانگی: معمولا سینمای خانگی امکاناتی مانند: رادیو، دالبی دیجیتال، رقص نور، نمایشگر، ساب‌ووفر بی‌سیم هستند.
  • درگاه ارتباطی: سعی کنید درگاه ارتباطی لوازم صوتی خود را مشخص کنید. این درگاه‌ها شامل: ورودی صدای اپتیکال، Bluetooth، خروجی HDMI، ورودی AUX، ورودی USB، اتصال میکروفون است.
  • مشخصات درایو نوری: اگر لوازم صوتی شما درایو نوری دارد سعی کنید نوع آن را مشخص کنید. از معروف‌ترین درایو نوری می‌توان به: CD-R/CD-RW، Audio CD، DVD-RW، DVD، BD-R، DVD-R، DTS-CD اشاره کرد.
  • فناوری‌های ارتباطی: فناوری ارتباط جزو موارد بسیار مهمی است که خریداران باید از نوع آن اطلاع داشته باشند از این فناوری‌ها می‌توان به: پورت USB، بلوتوث، شبکه بی سیم Wi-Fi، پورت LAN اشاره کرد.
  • صفحه نمایش: اگر لوازم صوتی دست دوم شما دارای صفحه نمایش است سعی کنید نوع آن را مشخص کنید. صفحه نمایش به دو دسته: صفحه نمایش رنگی و صفحه نمایش لمسی تقسیم می‌شود.

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم بخشی از چک لیستی است که شما می‌توانید با استفاده از آن لوازم صوتی خود را به راحتی خریداری و یا به فروش برسانید. سمساری طنین با استفاده از کارشناسان خبره در زمینه خرید و فروش لوازم صوتی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است. اگر به دنبال لوازم صوتی دست دوم هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و لیست به همراه تصاویر لوازم دست دوم را دریافت نمایید. شما می‌توانید برای استفاده از تخصص کارشناسان بر روی دکمه تماس با کارشناس کلیک کرده و یا برای آشنایی بیشتر با خدمات ما بر روی لینک سمساری طنین کلیک کنید.

خرید و فروش سینما خانگی

سینما خانگی؛ به دلیل کیفیت پخش فوق العاده بالای صوتی و تفکیک صدایی که به در اختیار شما قرار می‌دهد مورد استقبال بسیار زیاد افراد قرار گرفته است. امروزه برندهای معتبری سینما خانگی به ویژگی‌های متفاوتی را به بازار ارائه کرده اند. ممکن است شما تمایل داشته باشید جهت خرید سینما خانگی اقدام کنید و یا حتی قصد تعویض سینما خانگی خود را داشته باشید. در اینجا به برخی از نکاتی که در هنگام فروش و یا خرید سینما خانگی باید به آن توجه داشته باشید اشاره می‌کنیم:

  • برند: برندهای معتبر سینمای خانگی شامل؛ ال جی، سونی، سامسونگ، یاماها، کنکورد پلاس، پاناسونیک، کریتیو، بوز، سی یرا، پایونیر، ای اس دی، جی پاس، مکسیدر، شارپ، آی هوم، هایر و تراست است
  • نوع سینما خانگی: انواع مختلفی که در بازار وجود دارد شامل؛ سینمای خانگی DVD، سینمای خانگی Blu-Ray، ساب ووفر، بلندگو، ساندبار و گیرنده صوتی – تصویری است
  • فناوری‌های ارتباطی: دو نوع فناوری ارتباطی در سینمای خانگی وجود دارد که این فناوری‌ها شامل؛ بلوتوث و شبکه بی سیم Wi-Fi است
  • درگاه‌های ارتباطی: شما می‌توانید ار درگاه های ارتباطی موجود که شامل؛ پورت USB، ورودی صدای کواکسیال، خروجی HDMI، پورت LAN، ورودی صدای اپتیکال و خروجی کامپوزیت تصویر با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.
  • تعداد ساب‌ووفر: تمامی برندها معمولا تعداد ساب‌ووفر ها را بین یک یا دو عدد تولید و به بازار عرضه می‌کنند.
  • امکانات سینمای خانگی و ساندبار: اگر شما به دنبال امکانات سینمای خانگی بیشتر هستید، می‌توانید برندی را انتخاب کنید که ساب‌ووفر بی‌سیم را جزو ویژگی‌های خود دارد.
  • حافظه: برخی از سینما خانگی دارای حافظه داخلی هستند که در صورت نیاز می‌توانید آن را به لیست نیازمندی های خود اضافه کنید
  • سایز ساب‌ووفر: معمولا سایز ساب‌ووفرها بین سه گزینه؛ ۶ اینچ، ۱۰ اینچ و ۱۲ اینچ است
مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم بخشی از چک لیستی است که شما می‌توانید با استفاده از سینما خانگی خود را به راحتی خریداری و یا به فروش برسانید. سمساری طنین با استفاده از کارشناسان خبره در زمینه خرید و فروش سینما خانگی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است. اگر به دنبال لوازم صوتی دست دوم هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و لیست به همراه تصاویر لوازم دست دوم را دریافت نمایید. شما می‌توانید برای استفاده از تخصص کارشناسان بر روی دکمه تماس با کارشناس کلیک کرده و یا برای آشنایی بیشتر با خدمات ما بر روی لینک سمساری طنین کلیک کنید.
فروش و خرید سینما خانگی
سمساری طنین بزرگترین خریدار و فروشنده سینما خانگی در سراسر کشور است.

سوالات متداول فروشندگان لوازم صوتی و تصویری

در اینحا به برخی از سوالات متداولی که فروشندگان گرامی از سمساری طنین مطرح شده است گرامی میپردازیم 

 در قیمت گذاری بر روی اجناس عوامل زیادی مانند جنس کالا، میزان سالمی، تعداد و مواردی از این قبیل مطرح می باشد

هزینه اجناس در همان لحظه به صورت نقد و یا کارت به کارت به مشتریان گرامی بدون اتلاف وقت تقدیم می شود

بله شما میتوانید تصاویر لوازم اداری و شرکتی خود را از طریق واتس اپ برای ما ارسال کنید.

کارشناسان سمساری طنین در شمال، جنوب، شرق و غرب به صورت شبانه روزی در خدمت شما مشتریان گرامی هستند.

شما میتوانید لوازم صوتی و تصویری خود را به صورت یکجا و یا تکی به ما به فروش برسانید. روند کلی کار بدین صورت است که قیمت گذاری توسط کارشناسان خبره ما صورت میپذیرد و در صورت تایید مبلغ توسط شما هزینه لوازم صوتی و تصویری نقدا و یا از طریق کارت به کارت به صورت آنی پرداخت میشود.

به بالا بروید