خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی

خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی

خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی

لوازم گرمایشی و سرمایشی؛ پس از گذشت زمان طول عمر خود نیاز به تعمیر در آنها الزامی می‌شود. در برخی از موارد شما می‌توانید با استفاده از تخصص تعمیرکاران ماهر وسایل خود را تعمیر و از آنها مجددا استفاده نمایید، اما در برخی از اوقات شما نیاز دارید که لوازم گرمایشی و سرمایشی خود را به روز نمایید.

در این زمان شما نیاز به خریداران واقعی دارید که بتوانید وسایل گرمایشی و یا سرمایشی خود را به بالاترین قیمت به آنها بفروشید و درآمد حاصل از آن را صرف خرید لوازم نو نمایید. سمساری طنین بزرگ‌ترین خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی؛ به شما این اطمینان را می‌دهد که لوازم سرمایشی و گرمایشی شما را با قیمت کاملا مناسب خریداری می‌کند و هزینه آن را به صورت به صورت آنلاین و یا به صورت نقدی در محل پرداخت می‌نماید برای فروش لوازم گرمایشی و سرمایشی خود کافیست با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید

خرید لوازم گرمایشی و سرمایشی را به ما بسپارید

پرداخت آنی وجه
پرداخت وجه به صورت فوری و آنی
خرید سریع در عرض نیم ساعت
خرید نیم ساعته و فوری
منصف‌ترین خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی
منصف‌ترین خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی
خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی
منصف ترین خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی

در چه صورت باید لوازم گرمایشی و سرمایشی را فروخت؟

لوازم گرمایشی و سرمایشی؛ را زمانی باید به فروش برسانید که نیاز به، بروز رسانی وسایل خود داشته باشید و یا لوازم گرمایشی و سرمایشی شما بیش از حد تعمیر شده باشد ممکن است اگر نتوانید از این لوازم به درستی استفاده نمایید شما می‌توانید لوازم خود را به بهترین خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی منطقه خود بفروشید سمساری طنین بهترین خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی است لوازم شمارا با بالاترین قیمت  خریداری می‌کند و هزینه آن را به صورت آنلاین و یا نقد تقدیم حضور می‌کند

شما می‌توانید تمامی لوازم گرمایشی و یا لوازم سرمایشی را به صورت آنلاین؛ به سمساری طنین به فروش برسانید. شما می‌توانید قبل از اینکه تصمیم به فروش لوازم گرمایشی و سرمایشی خود کنید بر روی لوازم دست دوم خود قیمت‌گذاری کرده و پس از تایید مبلغ اعلام شده توسط متخصصین ما لوازم خود را به سمساری آنلاین طنین به فروش برسانید. 

همچنین می‌توانید در صورت تمایل تصویر کالای خود را در واتس اپ برای کارشناسان ما ارسال نموده تا قیمت روز که می‌توانید بر روی کالای خود بگذارید را به شما اعلام کنند. قیمت‌گذاری توسط کارشناسان ما کاملا منصفانه بوده و بالاترین قیمت روز را به شما اعلام می‌کنند.

انواع وسایل گرمایشی دست دوم

در بسیاری از منازل وسایل گرمایشی؛ وجود دارد که با گذشت زمان نیاز به تغییر و به روز رسانی دارند و شما نیاز دارید در بسیاری از مواقع اقدام به خرید وسایل نو می‌کنید و نیاز دارید وسایل گرمایشی قدیمی را به فروش برسانید تا بتوانید وسایل گرمایشی نو را جایگزین کنید. 

برخی از وسایلی که می‌توانید به راحتی به فروش برسانید شامل موارد زیر است:

  • شومینه
  • پکیج دیواری
  • بخاری
  • سیستم گرمایش از کف
  • سیستم گرمایش قرنیزی

در هنگام فروش وسایل گرمایشی؛ قیمت‌گذاری بر روی این اجناس اهمیت بسیار بالایی دارد که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن بتوانید وسایل خود را به فروش برسانید. در زمانی که قصد دارید قیمت‌گذاری انجام دهید، حتما استعلام قیمت نو وسایل گرمایشی خود را بگیرید زیرا ممکن است به دلیل قیمت‌گذاری پایینی که انجام می‌دهید مجبور شوید چندین برابر هزینه پرداخت کنید تا بتوانید نو همان وسایل را تهیه کنید.

سمساری طنین با بیش از 40 سال تجربه این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد قیمت به روز و نقد وسایل گرمایشی دست دوم خود را استعلام گرفته و در صورت تایید مبلغ به کارشناس وسایل گرمایشی خود را به ما بفروشید.

بهترین خریدار لوازم گرمایشی
لوازم گرمایشی خود را به بالاترین قیمت به ما بفروشید
خرید لوازم سرمایشی دست دوم
سمساری طنین منصف‌ترین فروشنده لوازم سرمایشی دست دوم

فروش لوازم سرمایشی دست دوم

لوازم سرمایشی دست دوم ممکن است به مرور زمان نیاز به بروز رسانی و یا تعمیر پیدا میکنند. در برخی از موارد با مراجعه تعمیرکار با این مساله مواجه خواهید شد که خرید یک لوازم سرمایشی دست دوم مقرون به صرفه‌تر خواهد بود و به راحتی می‌توانید لوازم سرمایشی خود را جایگزین لوازم جدید نمایید. 

همچنین شما می‌توانید لوازم سرمایشی خود را به بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانید لیست برخی از این لوازم شامل:

  • کولر گازی
  • اسپیلت
  • کولر آبی
  • فن کویل
  • پنکه

در برخی از اوقات برای خرید لوازم سرمایشی دست دوم که می‌خواهید آن را جایگزین لوازم قدیمی خود کنید، نیاز دارید سریعا وسایل قبلی خود را به فروش برسانید. سمساری طنین بزرگ‌ترین خریدار لوازم سرمایشی در سراسر کشور تمامی لوازم شما را به بالاترین قیمت ممکن خریداری می‌کند. همچنین می‌توانید برای مشاهده تمامی خدمات ارائه شده توسط ما بر روی سمساری طنین کلیک کنید.

 

 

خرید و فروش کولر آبی دست دوم

کولر آبی؛ در بسیاری از منازل وجود دارد با گذشت زمان، جابجایی و یا ضعیف بودن قدرت موتور نیاز به تعویض دارند. شما می‌توانید در صورتی که کولر آبی شما قابلیت فروش را دارد با در نظر داشتن موارد زیر به راحتی آن را به فروش رسانده و کولر آبی جدید را جایگزین آن کنید.

مواردی که نیاز دارید در هنگام فروش و یا خرید به آن دقت داشته باشید را اشاره می‌کنیم:

  • برند: نوع برند کولر آبی خود را تعیین کنید به عنوان مثال: آبسال، برفاب، سپهر الکترونیک، انرژی، ریتون و…
  • نوع: کولرهای آبی به انواع گوناگونی مثل: معمولی، قابل حمل، سلولوزی، هوا ساز آبی تقسیم بندی می‌شود.
  • جنس بدنه کولر آبی: بدنه‌های کولر آبی معمولا گالوانیزه، آهن، فلز، پلاستیک و.. است.
  • حجم کولر: جزو مهم‌ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید حجم کولر است که پر استفاده‌ترین حجم 3500، 2800، 7000، 3000، 3500، 7500 است.

شما می‌توانید با در داشتن این اطلاعات به راحتی کولر آبی را خریداری نموده و یا در صورت تمایل آن را خریداری کنید. سمساری طنین با ارائه خدمات خرید و فروش کولر آبی؛ آماده خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی است. در صورتی که تمایل دارید کولر آبی خود را در کم‌ترین زمان ممکن و به بالاترین قیمت به فروش برسانید می‌توانید از کارشناسان ما راهنمایی لازم را کسب کنید.

در صورتی که تمایل دارید کولر آبی را به صورت دست دوم خریداری کنید سمساری طنین مجموعه ای از کولرهای آبی در: برند، نوع، جنس بدنه و حجم کولر گوناگون آماده فروش دارید برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده تا اطلاعات لازم خدمت شما ارائه شود.

خرید و فروش کولر آبی
شما می‌توانید کولر مورد نظر را به سمساری طنین بفروشید و یا هر کولری که به آن نیاز دارید را خریداری کنید.
خرید و فروش کولر گازی دست دوم
سمساری طنین بزرگترین خریدار و فروشنده کولر گازی دست دوم در سراسر کشور

خرید و فروش کولر گازی دست دوم

کولر گازی؛ در تمامی فصل‌های سال می‌تواند برای شما کارایی داشته باشد. در هنگام خرید و یا فروش کولر گازی چه تمایل داشته باشید آن را به صورت نو خریداری کنید و یا در صورتی که تمایل دارید کولر گازی دست دوم را تهیه کنید توجه به برخی از نکات ضروری است. توجه به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم مناسب برای تمامی افرادی که چه می‌خواهند خرید کنند و چه افرادی که می‌خواهند کولر گازی را به فروش برسانند، خواهد بود.

نکات مهم خرید و فروش کولر گازی:

  • برند: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای باید به آن توجه داشته باشید نوع برند کولر گازی است زیرا برخی از برندها ویژگی‌های منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌تواند نیازهای شما را به صورت کامل برآورده نماید.
  • نوع کولر گازی: کولر گازی به دسته‌های اسپلیت، ایستاده، پنجره ای و پرتابل تقسیم می‌شود که شما با توجه به محیطی که قرار است از این کولر گازی در آنجا استفاده کنید می‌توانید نوع آن را مشخص کنید.
  • تعداد کمپرسور: کمپرسور در کولر گازی به دو دسته، یک عدد و دو عدد تقسیم می‌شود.
  • تعداد پنل: کولرهای گازی به یک عدد و دو عدد پنل تقسیم می‌شوند.
  • کارایی: شما می‌توانید انتخاب کنید که کولر گازی شما فقط سرمایش داشته باشد و یا هم سرمایش و گرمایش را با هم داشته باشد. این انتخاب به محیطی که در آن زندگی می‌کنید بستگی دارد..
  • نوع برق مصرفی: برق مصرفی کولرهای گازی به تک فاز و سه فاز دسته بندی می‌شود.
  • نوع آب و هوای سازگار: شما می‌توانید با توجه به منطقه‌ای که در آن سکونت دارید از بین معتدل و گرم و شرجی نوع کولر گازی خود را انتخاب نمایید.
  • نوع کمپرسور: کمپرسورهای کولر گازی به انواع؛ روتاری، اینورتر، اسکرول و پیستونی دسته بندی می‌شوند.
  • دستگاه نمایش وضعیت: شما می‌توانید انتخاب کنید که نمایشگر وضعیت کولر گازی شما نشانگر روی پنل، نشانگر LED، نمایشگر LCD، صفحه نمایش و یا لمسی باشد.
  • رده مصرف انرژی: یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل انتخاب کولر گازی می‌تواند رده مصرف انرژی باشد که بر روی قبوض برق شما تاثیر مستقیم می‌گذارد بهترین رده مصرف A+++ است.
  • محدوده ظرفیت سرمایشی: شما می‌توانید از بین ۲۰ تا ۳۰ هزار، ۱۰ تا ۲۰ هزار،  بالای ۳۰ هزار و تا ۱۰ هزار محدوده ظرفیت سرمایشی خود را تعیین کنید.
  • ویژگی های نظافتی: برندهای مختلف در کولر گازی خود ویژگی هایی مانند؛ قابلیت نظافت آسان، فیلتر قابل شست‌وشو، پیش فیلتر، فیلتر بهداشتی و قابلیت شست‌وشو را قرار می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود از این ویژگی‌های نظافتی انتخاب خود را انجام دهید.

شما می‌توانید در صورتی که کولرگازی قدیمی دارید را به فروش رسانده و هزینه ای که بابت فروش آن دریافت می‌کنید را بر بودجه مد نظر اضافه کرده و یک برند معتبر را خریداری کنید. سمساری طنین با استفاده از کارشناسان فروش می‌تواند بر روی کولرگازی شما قیمت‌گذاری منصفانه را انجام دهد و در صورت تایید هزینه آن را به ما به فروش برسانید و هزینه آن را نقدا دریافت کنید.

همچنین اگر به دنبال کولر گازی دست دوم کارشناسی شده هستید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نموده و لیست کولر گازی‌های دست دوم را دریافت کنید. برای شروع کافیست بر روی دکمه تماس با سمساری طنین کلیک کنید.

خرید و فروش بخاری برقی

بخاری برقی؛ به شما کمک می‌کند تا در فصل سرما اگر در منزل و یا محل کار خود بخاری ندارید از این وسیله جهت گرم کردن خود استفاده نموده و به راحتی برخی از مدل‌های آن را حمل کرده و در هر مکانی که مد نظر دارید از آن استفاده کنید. در ادامه به مهم‌ترین مواردی که در هنگام فروش و یا خرید بخاری برقی باید به آن توجه کنید اشاره می‌کنیم

نکات مهم خرید و فروش بخاری برقی:

  • برند: بخاری برقی‌های موجود در بازار را برندهای گوناگونی مانند: پارس خزر، جی پاس، برفاب، تک الکتریک، ویداس، نوا، مایدیا، دلونگی، سایا، هاردستون، انرژی، مه پویا، فکر، آریستون، متئو، تکنو، پارس، تروتک، شیائومی، آبسال، درنیکا، کلورانس، نیرو تهویه البرز، سانی، طاها، باسئوس، هوگل، گوسونیک، تولیپس، کلترونیک، فلر، راد سیستم، ساپر، بیشل، آکیا، میگل، بلک اند دکر، آریته، اپتیموس، کرستون، ریمکس، کرون، الکام، بهداد الکتریک، زیلان، کلاسیک، رویال، سینبو، ام دی، تیاب، سنکور، شومینه بیستون، شومینه اچ بی، کاخلر، ابر استاره، دنور، گرما گستر مهر، کوشان، هوکا المنتس، دی چی، ارشیا، رکسوا، سیماران، دایسون، سانفورد، مهیاسان، کوپکس، ارشیا، ساچی، روسو، میجیا، لعران، جنرال پویا، کومتل، ویتو، لوکسل، فنیکس، دوی، مودکس، سیلور کرست، دینو، لورنزا، عمران تهویه، استیل البرز، استارپروگتی، ویومی، منروز، فیلکس استار، یوروبست سمویی، اسمارت می و هافمن است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و ویژگی هایی که هر کدام از برندها در اختیار شما قرار می‌دهد بخاری برقی خود را انتخاب و خریداری نمایید.
  • نوع: شما می‌توانید از انواع بخاری برقی که در بازار موجود است و شامل: فن هیتر، بخاری برقی، المنت بخاری، المنت حرارتی صنعتی و هیتر کولر با توجه به نیاز و سلیقه خود یک نوع را انتخاب کنید.
  • قابلیت نصب: برخی از برندها قابلیت نصب مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند که از شما می‌توانید از بین قابلیت نصب بر روی زمین، قابلیت نصب دیوار و رو میزی یک گزینه را انتخاب نمایید.
  • سیستم ایمنی: برخی از برندها سیستم‌های ایمنی مختلفی را ارائه می‌دهند که این سیستم‌ها شامل: قفل کودک، سیستم خاموشی خودکار، سیستم قطع خودکار، شیشه ایمن، دکمه توقف عملیات، سیستم قفل ایمنی و قفل ایمنی را با توجه به نیاز خود جزو ویژگی‌های مورد نظر خود قرار دهید.
  • خصوصیات: خصوصیات بخاری برقی می‌تواند: تایمر، ترموستات ایمنی و دارای فن باشد
  • قابلیت‌ها: بخاری برقی می‌تواند ویژگی‌هایی از قبیل: تنظیم دما، قابلیت تنظیم دما، تنظیم توان، امکان تنظیم شعله، سوئیچ ایمنی و تنظیم سرعت را در اختیار شما قرار داده تا شما بتوانید نیازهای بیشتری را رفع نمایید.
  • اقلام همراه: برخی از برندها اقلامی مانند: ریموت کنترل، دفترچه راهنما، باتری، آداپتور شارژ، بند اضافی و نوشت افزار را جزو اقلام همراه بخاری برقی قرار داده و در صورت خریداری از آنها این اقلام را برای شما ارسال می‌کنند در صورتی که شما به این اقلام نیاز دارید می‌توانید آن را انتخاب کنید
  • امکانات ضد فرسودگی: یکی از مهم‌ترین امکاناتی که شما باید مد نظر داشته باشید امکاناتی از قبیل: سیستم ضد رسوب، سیستم ضد انجماد وسیستم ضد چکه باشد تا طول عمر بخاری برقی خود را بیشتر کنید
شما می‌توانید در صورتی که بخاری برقی قدیمی دارید را به فروش رسانده و هزینه‌ای که بابت فروش آن دریافت می‌کنید را بر بودجه مد نظر اضافه کرده و یک برند معتبر را خریداری کنید. سمساری طنین با استفاده از کارشناسان فروش می‌تواند بر روی بخاری برقی شما قیمت‌گذاری منصفانه را انجام دهد و در صورت تایید هزینه آن را به ما به فروش برسانید و هزینه آن را نقدا دریافت کنید.

همچنین اگر به دنبال بخاری برقی دست دوم کارشناسی شده هستید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نموده و لیست بخاری برقی‌های دست دوم را دریافت کنید. برای شروع کافیست بر روی دکمه تماس با سمساری طنین کلیک کنید.

خرید و فروش بخاری برقی
سمساری طنین بزرگترین خریدار و فروشنده بخاری برقی نو و دست دوم

لیست کولرگازی های پر فروش

 
  • جی پلاس (G Plus)
  • ایران رادیاتور (iranradiator)
  • هایسنس (Hisense)
  • پاکشوما (Pakshoma)
  • سامسونگ (Samsung)
  • تی سی ال (TCL)
  • دایکین (Daikin)
  • کنوود (Kenwood)
  • ال جی (LG)
  • هیوندای (Hyundai)
  • تراست (Trust)
  • مجیک کولینگ (Magic Cooling)
  • امرسان (Emersun)
  • تک الکتریک (Tech Electric)
  • میتسوبیشی الکتریک (Mitsubishi Electric)
  • آکس (AUX)
  • پاناسونیک (Panasonic)
  • مایدیا (Midea)
  • هایر (Haier)
  • هیتاچی (Hitachi)
  • هاردستون (Hardstone)
  • شارپ (Sharp)
  • مهراصل (MehrAsl)
  • گرین (GREEN)
  • وست پوینت (westpoint)
  • گری (GREE)
  • لاویتا (Lavita)
  • آکس (AUKS)
  • آی فادر (IFATHER)
  • زانتی (Zanetti)
  • اُجنرال (OGENERAL)
  • اجنرال (O GENERAL)
  • آلونی (Alooni)
  • اتسیس (ATSYS)
  • مدیا استار (mediastar)
  • آر تی سی (RTC)
  • وستنوم (West enom)
  • مرکادو (MERCADO)
  • سوزوکی (SUZUKI)
  • سینگل (Single)
  • متا انرژی (META ENERGY)
  • وست کول (westcool)

سوالات متداول خریدار لوازم گرمایشی و سرمایشی

در اینحا به برخی از سوالات متداولی که فروشندگان گرامی  از سمساری طنین مطرح شده است گرامی میپردازیم 

 در قیمت گذاری بر روی اجناس عوامل زیادی مانند جنس کالا، میزان سالمی، تعداد و مواردی از این قبیل مطرح می باشد

هزینه اجناس در همان لحظه به صورت نقد و یا کارت به کارت به مشتریان گرامی بدون اتلاف وقت تقدیم می شود

بله شما میتوانید تصاویر لوازم اداری و شرکتی خود را از طریق واتس اپ برای ما ارسال کنید.

کارشناسان سمساری طنین در شمال، جنوب، شرق و غرب به صورت شبانه روزی در خدمت شما مشتریان گرامی هستند.

بله سماری طنین سیستم گرمایشی و سرمایشی شما را هم به صورت یکجا و هم به صورت تکی خریداری میکند شما میتوانید برای فروش سیستم سرمایشی و یا فروش سیستم گرمایشی هم با ما تماس بگیرید

مقالات مرتبط

به بالا بروید