نکات مهم خرید ماشین لباسشویی

نکات مهم خرید ماشین لباسشویی دست دوم

در حالی که خرید یک ماشین لباسشویی کاملاً جدید همیشه یک ایده عالی است، یک ماشین لباسشویی دست دوم در صورت انتخاب دقیق می‌تواند مقرون به صرفه و خرید خوبی باشد. فقط باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید ماشین لباسشویی برخی از موارد هستند که باید به آن توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم خرید ماشین لباسشویی دست دوم آشنا کنیم لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

ماشین لباسشویی دست دوم را از کجا بخریم

می‌توانید به‌صورت آنلاین ماشین لباسشویی دست دوم مورد نظر خود را پیدا کنید و یا حتی به فروشگاه‌هایی در محلتان که لوازم دست دوم یا دست دوم می‌فروشند مراجعه کنید.

یک ماشین لباسشویی دست دوم ممکن است به خوبی یک ماشین کاملا نو نباشد، اما زمانی که محدودیت بودجه دارید می‌تواند گزینه خوبی باشد. در حالی که بسیاری از مردم می‌گویند که انتخاب خرید یک ماشین لباسشویی قدیمی یا از قبل یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است، این واقعیت باقی می‌ماند که خرید وسایل دست دوم یا دست دوم معایب یا خطرات خاص خود را دارد.

حتما مطالعه کنید:  نحوه فروش یخچال دست دوم

با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید این گزینه را در نظر بگیرید. فقط مطمئن شوید که هنگام انتخاب ماشین لباسشویی که قبلا استفاده شده است، به چه چیزهایی توجه کنید. 

ماشین لباسشویی دست دوم
در هنگام خرید ماشین لباسشویی دست دوم به تعداد اعضای خانواده خود توجه ویژه ای داشته باشید.

6 عاملی که هنگام خرید ماشین لباسشویی دست دوم باید در نظر گرفت

در زیر 6 نکته کلیدی که باید به آنها توجه کنید آورده شده است. سعی کنید در هنگام خرید و یا فروش ماشین لباسشویی این موارد توجه داشته باشید.

ظرفیت ماشین لباسشویی دست دوم

چه دستگاهی قدیمی یا جدید باشد که قصد خرید آن را دارید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید ظرفیت درام است. اینکه شما باید به دنبال ظرفیت درام بزرگتر باشید یا کوچکتر، بستگی به تعداد دفعات استفاده از دستگاه برای شما و یا تعداد اعضای خانواده شما دارد.

مزیت انتخاب ماشین لباسشویی با ظرفیت درام بیشتر این است که می‌تواند هر بار که از ماشین استفاده می‌کنید لباس‌های بیشتری را بشویید. این بدان معنی است که شما کمتر از دستگاه استفاده می‌کنید که در مصرف آب و برق صرفه جویی می‌شود.

ظرفیت درام ماشین‌های لباسشویی از 3 کیلوگرم تا 9 کیلوگرم است، اما ظرفیت بهینه برای اکثر خانواده‌ها 7 کیلوگرم است. در نهایت، به یاد داشته باشید که هیچ چیز مانند ظرفیت «ایده‌آل» وجود ندارد و شما باید بر اساس نیازهای شستشوی خود ماشین لباسشویی را تهیه کنید.

به برند ماشین لباسشویی توجه داشته باشید

هنگامی که در مورد ظرفیت ایده آل ماشین لباسشویی خود تصمیم گرفتید، فاکتور بعدی که باید در نظر بگیرید برند است. برخی از مارک‌ها از نظر قابلیت اطمینان بهتر از سایرین هستند. ماشین لباسشویی‌های مارک دار دوام بیشتری نسبت به ماشین‌های معمولی خواهند داشت. هنگام خرید ماشین لباسشویی دست دوم، توجه به این نکته هم مهم است.

حتما مطالعه کنید:  لوازم خانگی دست دوم چیست
نکات مهم خرید ماشین لباسشویی دست دوم
در هنگام خرید و یا فروش ماشین لباسشویی به سال ساخت ماشین لباسشویی خود توجه داشته باشید.

سال تولید ماشین لباسشویی

همانطور که همه ما می‌دانیم، کارایی لوازم خانگی با گذشت زمان کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که باید سال ساخت دستگاه خود را بدانید. طبق برآوردها، برای جلوگیری از مشکلات تعمیر و نگهداری، نباید روی لوازمی که بیش از 5 سال عمر دارند، برنامه ریزی کنید. توصیه می‌شود دستگاهی را انتخاب نکنید که بیش از 2-3 سال عمر دارد.

قابلیت تعمیر داشته باشد

هنگامی که تصمیم می‌گیرید به سراغ یک دستگاه از قبل متعلق به خود بروید، ضروری است که بدانید در صورتی که دستگاه شما نیاز به سرویس دارد، با چه کسی تماس بگیرید. برای آسان‌تر کردن کارها، مدل‌هایی را انتخاب کنید که هنوز در حال تولید هستند، در مقابل مدل‌هایی که تولیدکنندگان تولیدشان را متوقف کرده‌اند. این کار جستجوی قطعات یدکی را برای شما آسان‌تر می‌کند اگر نیازی به تعویض وجود داشته باشد.

درب از سمت بالا باشد یا از جلو

ماشین لباسشویی با درب از بالا ماشینی است که در آن لباس‌های خود را از بالای ماشین می‌اندازید، در حالی که ماشین لباسشویی درب جلو دارای دری در دیواره جلویی یا عمودی ماشین لباسشویی است که لباس‌ها از طریق آن بارگیری می‌شوند. ماشین‌های بارگیری از بالا به دلایلی محبوبیت بیشتری دارند.

حتما مطالعه کنید:  مزایا و معایب ماشین ظرفشویی دست دوم

● مشکلات نگهداری کمتر
● راندمان بالا
● تعمیر آسان‌تر
● نسبتا ارزان‌تر

با این حال، اگر لباس‌های شسته شده کمتری دارید، می‌توانید یک ماشین لباسشویی با درب جلو را انتخاب کنید، زیرا نسبت به ماشین‌های لباسشویی با درب بالا کارآمدتر هستند.

خرید ماشین لباسشویی دست دوم
در هنگام خرید ماشین لباسشویی به نحوه کارکرد ماشین نیز توجه داشته باشید.

شرایط کار

در نهایت بررسی اینکه آیا دستگاه در شرایط کار مناسب است یا خیر حیاتی است. برای اطمینان از این موضوع، باید به دنبال موارد زیر باشید:

● سرعت چرخه چرخش
● هر گونه صدای غیرمعمول و یا بلند، که می‌تواند نشان دهنده یک مشکل فنی باشد
● وجود زنگ زدگی روی دیواره‌های داخلی و یا پایه درام
● وجود نشتی، در صورت وجود
● علائم آسیب در بدن
● وضعیت موتور و خشک کن

علاوه بر عواملی که در بالا ذکر شد، ضروری است که در مورد نحوه کار ماشین لباسشویی با صاحب قبلی آن صحبت کنید تا متوجه شوید که آیا تعمیرات اساسی یا مشکلات متفرقه دیگری وجود داشته است.

در هنگام خرید ماشین لباسشویی دست دوم سعی کنید ابتدا بودجه خود را مشخص نمایید و با توجه به نیازی که دارید ماشین لباسشویی خود را خریداری کنید. برای تعیین نیاز ابتدا تعداد اعضای خانواده را مشخص نمایید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

کلام آخر نکات مهم خرید ماشین لباسشویی دست دوم

در این مقاله سعی کردیم شما را با نکات مهم خرید ماشین لباسشویی دست دوم آشنا کنیم. در برخی از مواقع شما در منزل خود یک ماشین لباسشویی قدیمی‌تری دارید که تمایل دارید آن را به فروش برسانید. سمساری طنین علاوه بر ماشین لباسشویی، تمامی لوازم منزل شما را خریداری می‌نماید.

همچنین برای افرادی که تمایل دارند ماشین لباسشویی و یا لوازم منزل دست دوم کارشناسی شده و با قیمت مناسب تهیه کنند لوازم زیادی را برای ارائه معرفی می‌کند. برای خرید و یا فروش می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا بر روی لینک خریدار و فروشنده لوازم منزل کلیک کنید تا با خدمات ما آشنا شده و در صورت تمایل از آنها استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید